- Impact of COVID-19 on Consumer Sentiment in European Union
Počet záznamov: 1  

Impact of COVID-19 on Consumer Sentiment in European Union

  1. Title Impact of COVID-19 on Consumer Sentiment in European Union
    TranslationVplyv COVID-19 na spotrebiteľský sentiment v Európskej únii
    Author infoMatej Boór, Yuliya Petrenko
    Author Boór Matej EUBFNHKFI - Katedra financií FNH
    Co-authors Petrenko Yuliya EUBFNHKFI - Katedra financií FNH
    Source document Abstract Book of 3rd ICRAS 2024: : Abstract Book of 3rd International Conference on Recent Academic Studies ICRAS 2024 : 03-04 December 2024; Konya, Turkey. P. 170. - Konya : All Sciences Academy, 2024. ISBN 978-625-6314-80-1
    Noteabstrakt
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionTurkey
    Keywords domácnosti * dôvera * spotrebitelia * koronavírus
    Public work categoryAbstractions of scientific titles in year-books from international conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE24 00460-002, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.