- Využitie AR v STEM vzdelávaní – nástroje, aplikácie a aspekty ich vyu…
Počet záznamov: 1  

Využitie AR v STEM vzdelávaní – nástroje, aplikácie a aspekty ich využitia (výber)

  1. Názov Využitie AR v STEM vzdelávaní – nástroje, aplikácie a aspekty ich využitia (výber)
    Súbežný názovThe Use of AR in STEM Education – Tools, Applications and Aspects of Their Use (Selection)
    Autorské údajeZsolt Simonka, Anna Strešňáková, František Slaninka
    Autor Simonka Zsolt EUBFHIKMA - Katedra matematiky a aktuárstva FHI
    Spoluautori Strešňáková Anna EUBFHIKMA - Katedra matematiky a aktuárstva FHI
    Slaninka František EUBFHIKMA - Katedra matematiky a aktuárstva FHI
    Zdrojový dokument Ekonomika a informatika : vedecký časopis FHI EU v Bratislave a SSHI. Roč. 22, č. 2 (2024), s. 60-75. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2024. ISSN 1339-987X
    PoznámkyKEGA 026UK-4/2022
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá vzdelávanie * realita virtuálna * digitalizácia
    AnotáciaPríspevok je venovaný virtuálnej a rozšírenej realite ako moderným a efektívnym prvkom digitalizácie v súčasnosti. Virtuálna realita prináša nové možnosti v oblasti vzdelávania, obchodu, práce a zákazníckej skúsenosti, čím pomáha zlepšiť efektivitu a inováciu v ekonomike. Rozšírená realita je často využívaná v obchode a marketingu pre interaktívne reklamy a prezentácie produktov, v turizme pre virtuálne prehliadky pamiatok a destinácií, v priemysle pre výcvik a údržbu zariadení a v architektúre pre vizualizáciu projektov v reálnom prostredí. Tento článok skúma rôzne spôsoby využitia AR a VR vo vzdelávaní STEM (veda, technológia, inžinierstvo a matematika), vrátane interaktívnych 3D modelov, virtuálnych laboratórií a simulácií, terénnych aplikácií a kolaboratívnych projektov. Článok tiež predstavuje konkrétne nástroje a aplikácie, ktoré využívajú AR a VR vo vzdelávacích prostrediach a poskytuje prehľad o ich implementácii a účinkoch. Na záver zdôrazňuje, že správne plánovanie a podpora môžu minimalizovať výzvy a maximalizovať prínosy týchto technológií, čím transformujú vzdelávanie a poskytujú študentom nové a vzrušujúce možnosti učenia sa. Tieto technológie neustále napredujú a posúvajú sa od mobilných zariadení k celému ekosystému, čím otvárajú nové možnosti pre vzdelávanie, priemysel, zábavu a ďalšie odvetvia.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE24 00496-006, kópia plného textu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2024: 2

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené710.6 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.