Počet záznamov: 1
Využitie AR v STEM vzdelávaní – nástroje, aplikácie a aspekty ich využitia (výber)
Názov Využitie AR v STEM vzdelávaní – nástroje, aplikácie a aspekty ich využitia (výber) Súbežný názov The Use of AR in STEM Education – Tools, Applications and Aspects of Their Use (Selection) Autorské údaje Zsolt Simonka, Anna Strešňáková, František Slaninka Autor Simonka Zsolt EUBFHIKMA - Katedra matematiky a aktuárstva FHI Spoluautori Strešňáková Anna EUBFHIKMA - Katedra matematiky a aktuárstva FHI Slaninka František EUBFHIKMA - Katedra matematiky a aktuárstva FHI Zdrojový dokument Ekonomika a informatika : vedecký časopis FHI EU v Bratislave a SSHI. Roč. 22, č. 2 (2024), s. 60-75. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2024. ISSN 1339-987X Poznámky KEGA 026UK-4/2022 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá vzdelávanie * realita virtuálna * digitalizácia Anotácia Príspevok je venovaný virtuálnej a rozšírenej realite ako moderným a efektívnym prvkom digitalizácie v súčasnosti. Virtuálna realita prináša nové možnosti v oblasti vzdelávania, obchodu, práce a zákazníckej skúsenosti, čím pomáha zlepšiť efektivitu a inováciu v ekonomike. Rozšírená realita je často využívaná v obchode a marketingu pre interaktívne reklamy a prezentácie produktov, v turizme pre virtuálne prehliadky pamiatok a destinácií, v priemysle pre výcvik a údržbu zariadení a v architektúre pre vizualizáciu projektov v reálnom prostredí. Tento článok skúma rôzne spôsoby využitia AR a VR vo vzdelávaní STEM (veda, technológia, inžinierstvo a matematika), vrátane interaktívnych 3D modelov, virtuálnych laboratórií a simulácií, terénnych aplikácií a kolaboratívnych projektov. Článok tiež predstavuje konkrétne nástroje a aplikácie, ktoré využívajú AR a VR vo vzdelávacích prostrediach a poskytuje prehľad o ich implementácii a účinkoch. Na záver zdôrazňuje, že správne plánovanie a podpora môžu minimalizovať výzvy a maximalizovať prínosy týchto technológií, čím transformujú vzdelávanie a poskytujú študentom nové a vzrušujúce možnosti učenia sa. Tieto technológie neustále napredujú a posúvajú sa od mobilných zariadení k celému ekosystému, čím otvárajú nové možnosti pre vzdelávanie, priemysel, zábavu a ďalšie odvetvia. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E24 00496-006, kópia plného textu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2024: 2
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 710.6 KB dostupné po prihlásení článok
Počet záznamov: 1