Počet záznamov: 1
Komparatívna marketingová analýza vybraných TNK z odevného sektora
Názov Komparatívna marketingová analýza vybraných TNK z odevného sektora Súbežný názov Comparative Marketing Analysis of Selected TNCs from the Clothing Sector Autorské údaje Sonia Krajčík Danišová Autor Krajčík Danišová Sonia EUBFAJKAJ - Katedra anglického jazyka FAJ Zdrojový dokument MMK 2024 : mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky : recenzovaný sborník příspěvků mezinárodní vědecké konference : 16.-18. prosince 2024, Hradec Králové, Česká republika, roč. 15. S. 82-89. - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2024 / Lipowski Jaroslav ; Iwanow Mikołaj ; Mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky 2024. ISBN 978-80-87952-41-2 Poznámky KEGA 040EU-4/2024 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá marketing medzinárodný * analýzy * priemysel odevný * rokovania obchodné * korporácie transnacionálne * zodpovednosť * zodpovednosť organizácie * zodpovednosť podniku spoločenská * zodpovednosť spoločenská * analýza komparatívna * marketing Anotácia Zostavenie stručnej marketingovej analýzy s cieľom poskytnúť jeden konkrétny prístup k cieleniu zákazníkov pomocou empirickej analýzy firemných zákazníkov piatich odevných spoločností, ktorá neskôr poslúži ako základ pre prípadové štúdie do pripravovanej monografie a učebnice ku predmetu Obchodné rokovania v rámci projektu. Kategória EPC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E24 00493-002, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 1.3 MB dostupné po prihlásení článok
Počet záznamov: 1