- Komparatívna marketingová analýza vybraných TNK z odevného sektora
Počet záznamov: 1  

Komparatívna marketingová analýza vybraných TNK z odevného sektora

  1. Názov Komparatívna marketingová analýza vybraných TNK z odevného sektora
    Súbežný názovComparative Marketing Analysis of Selected TNCs from the Clothing Sector
    Autorské údajeSonia Krajčík Danišová
    Autor Krajčík Danišová Sonia EUBFAJKAJ - Katedra anglického jazyka FAJ
    Zdrojový dokument MMK 2024 : mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky : recenzovaný sborník příspěvků mezinárodní vědecké konference : 16.-18. prosince 2024, Hradec Králové, Česká republika, roč. 15. S. 82-89. - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2024 / Lipowski Jaroslav ; Iwanow Mikołaj ; Mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky 2024. ISBN 978-80-87952-41-2
    PoznámkyKEGA 040EU-4/2024
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá marketing medzinárodný * analýzy * priemysel odevný * rokovania obchodné * korporácie transnacionálne * zodpovednosť * zodpovednosť organizácie * zodpovednosť podniku spoločenská * zodpovednosť spoločenská * analýza komparatívna * marketing
    AnotáciaZostavenie stručnej marketingovej analýzy s cieľom poskytnúť jeden konkrétny prístup k cieleniu zákazníkov pomocou empirickej analýzy firemných zákazníkov piatich odevných spoločností, ktorá neskôr poslúži ako základ pre prípadové štúdie do pripravovanej monografie a učebnice ku predmetu Obchodné rokovania v rámci projektu.
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE24 00493-002, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené1.3 MBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.