- Komparatívna marketingová analýza vybraných TNK z automobilového sekt…
Počet záznamov: 1  

Komparatívna marketingová analýza vybraných TNK z automobilového sektora

  1. Názov Komparatívna marketingová analýza vybraných TNK z automobilového sektora
    Súbežný názovComparative Marketing Analysis of Selected TNCs from the Automobile Sector
    Autorské údajeSonia Krajčík Danišová
    Autor Krajčík Danišová Sonia EUBFAJKAJ - Katedra anglického jazyka FAJ
    Zdrojový dokument MMK 2024 : mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky : recenzovaný sborník příspěvků mezinárodní vědecké konference : 16.-18. prosince 2024, Hradec Králové, Česká republika, roč. 15. S. 90-98. - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2024 / Lipowski Jaroslav ; Iwanow Mikołaj ; Mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky 2024. ISBN 978-80-87952-41-2
    PoznámkyKEGA 040EU-4/2024
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá marketing * marketing medzinárodný * analýzy * automobily * priemysel automobilový * rokovania obchodné * korporácie transnacionálne * zodpovednosť * zodpovednosť organizácie * zodpovednosť podniku spoločenská
    AnotáciaZostavenie stručného marketingového rozboru s cieľom poskytnúť jeden konkrétny prístup k cieleniu zákazníkov pomocou empirickej analýzy firemných zákazníkov piatich automobilových spoločností, ktorá neskôr poslúži ako základ pre prípadové štúdie do pripravovanej monografie a učebnice ku predmetu Obchodné rokovania v rámci projektu KEGA.
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE24 00493-006, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.