- Vorüberlegungen zum autonomen (Fremd)Sprachenunterricht
Počet záznamov: 1  

Vorüberlegungen zum autonomen (Fremd)Sprachenunterricht

  1. Názov Vorüberlegungen zum autonomen (Fremd)Sprachenunterricht
    Súbežný názovPreliminary Considerations for Autonomous (Foreign) Language Teaching
    Preklad názvuPredbežné úvahy o autonómnom vyučovaní (cudzieho) jazyka
    Autorské údajeJana Kucharová
    Autor Kucharová Jana EUBFAJKNJ - Katedra nemeckého jazyka FAJ
    Zdrojový dokument Mehrsprachigkeit als ein Phänomen des 21. Jahrhunderts. S. 7-18. - České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2024 / Ondrušová Terézia ; Rakšányiová Jana. ISBN 978-80-7556-152-7
    PoznámkyVEGA 1/0295/23
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentunemčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá jazykoveda * jazyky cudzie * pedagogika * študenti * učitelia
    AnotáciaVyučovací proces je veľmi dynamický a neustále sa vyvíjajúci a meniaci fenomén. Na získanie a aktivizáciu žiakov sa v súčasnosti uprednostňujú rôzne vyučovacie metódy, prostriedky a formy. To sa nepochybne týka aj výučby cudzích jazykov. Autonómne učenie, téma tejto štúdie, je tiež vnímané ako jeden z prostriedkov aktivizácie žiakov nielen v zmysle ich aktívnej participácie na vyučovaní, ale aj v zmysle postupného preberania čoraz väčšej zodpovednosti za vlastné učenie. a pre nich úspešné dosiahnutie výsledkov vzdelávania na primeranej úrovni.
    Kategória EPCVedecké práce v zahraničných recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE24 00487-007, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené246.4 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.