Počet záznamov: 1
Udržateľné marketingové stratégie: ako spotrebiteľské správanie formuje obchodnú prax
Názov Udržateľné marketingové stratégie: ako spotrebiteľské správanie formuje obchodnú prax Súbežný názov Sustainable Marketing Strategies: How Consumer Behavior Shapes Business Practices Autorské údaje Alexandra Filipová Autor Filipová Alexandra EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Zdrojový dokument "Obchod a marketing" : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu. S. 40-47. - Košice : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2024 / Kopčáková Janka ; Petrovčiková Katarína ; Zuzik Jozef ; Čulková Katarína ; Dzurová Mária ; "Obchod a marketing" Vedecký workshop. ISBN 978-80-225-5184-7 Poznámky KEGA 032EU-4-2024 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá greenwashing * konkurencieschopnosť * udržateľnosť * správanie spotrebiteľa Anotácia Tento príspevok skúma prepojenie medzi spotrebiteľským správaním a udržateľným marketingom, pričom zdôrazňuje, ako sa meniace spotrebiteľské preferencie pretvárajú na obchodné praktiky. S narastajúcim povedomím a dopytom po environmentálne a sociálne zodpovedných produktoch sú spoločnosti nútené prispôsobiť svoje stratégie, aby zostali konkurencieschopné. Analýza zahŕňa kľúčové prvky udržateľného marketingu, ako sú transparentnosť, ekologické produkty a angažovanosť komunity. Dnešní spotrebitelia sú informovanejší a uvedomelejší, hľadajú produkty a služby, ktoré sú v súlade s ich hodnotami. Environmentálne povedomie, sociálna zodpovednosť a etická výroba sú kľúčové faktory, ktoré spotrebitelia zvažujú pred nákupom. Výsledkom je, že firmy musia tieto princípy zakomponovať do svojich marketingových stratégií, aby si budovali dôveru a lojalitu. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E24 00510-003, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1