Počet záznamov: 1
Hudobný priemysel a jeho uplatnenie v marketingu
Názov Hudobný priemysel a jeho uplatnenie v marketingu Súbežný názov Music Industry and Its Application in Marketing Autorské údaje Vanda Lieskovská Autor Lieskovská Vanda EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Zdrojový dokument "Obchod a marketing" : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu. S. 64-69. - Košice : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2024 / Kopčáková Janka ; Petrovčiková Katarína ; Zuzik Jozef ; Čulková Katarína ; Dzurová Mária ; "Obchod a marketing" Vedecký workshop. ISBN 978-80-225-5184-7 Poznámky APVV–23-0244 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá hudba * marketing * neuromarketing * audio marketing Anotácia Príspevok sústreďuje pozornosť na alternatívu implementácie neuromarketingu prostredníctvom jednej z alternatívy zmyslového marketingu , ktorým je sound marketing. Po stručnom uvedení podstaty účinkov hudby v rámci priamych somatických účinkov na ľudský organizmus sa venujeme problematiku zvukového poľa a zvukovej počuteľnosti. Z toho vyplýva možnosť uplatnenia štyroch rôznych zvukových marketingových stratégií, ktoré sa spájajú so snahami o vytváranie vhodnej konkurenčnej výhody. Sound marketing v kamenných predajniach je často realizovaný prostredníctvom play listov, ktoré je možné členiť podľa rôznych kritérií. V záverečnej časti je venovaná pozornosť audiomarketingu vo forme podcastov. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E24 00510-005, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1