- Hudobný priemysel a jeho uplatnenie v marketingu
Počet záznamov: 1  

Hudobný priemysel a jeho uplatnenie v marketingu

  1. Názov Hudobný priemysel a jeho uplatnenie v marketingu
    Súbežný názovMusic Industry and Its Application in Marketing
    Autorské údajeVanda Lieskovská
    Autor Lieskovská Vanda EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Zdrojový dokument "Obchod a marketing" : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu. S. 64-69. - Košice : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2024 / Kopčáková Janka ; Petrovčiková Katarína ; Zuzik Jozef ; Čulková Katarína ; Dzurová Mária ; "Obchod a marketing" Vedecký workshop. ISBN 978-80-225-5184-7
    PoznámkyAPVV–23-0244
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá hudba * marketing * neuromarketing * audio marketing
    AnotáciaPríspevok sústreďuje pozornosť na alternatívu implementácie neuromarketingu prostredníctvom jednej z alternatívy zmyslového marketingu , ktorým je sound marketing. Po stručnom uvedení podstaty účinkov hudby v rámci priamych somatických účinkov na ľudský organizmus sa venujeme problematiku zvukového poľa a zvukovej počuteľnosti. Z toho vyplýva možnosť uplatnenia štyroch rôznych zvukových marketingových stratégií, ktoré sa spájajú so snahami o vytváranie vhodnej konkurenčnej výhody. Sound marketing v kamenných predajniach je často realizovaný prostredníctvom play listov, ktoré je možné členiť podľa rôznych kritérií. V záverečnej časti je venovaná pozornosť audiomarketingu vo forme podcastov.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE24 00510-005, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.