- Model spotrebiteľského správania prostredníctvom zákazníckej mapy v r…
Počet záznamov: 1  

Model spotrebiteľského správania prostredníctvom zákazníckej mapy v reštauračných službách

  1. Názov Model spotrebiteľského správania prostredníctvom zákazníckej mapy v reštauračných službách
    Súbežný názovA Model of Consumer Behavior Through the Customer Map in Restaurant Services
    Autorské údajeJanka Kopčáková, Barbora Gontkovičová
    Autor Kopčáková Janka EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Spoluautori Gontkovičová Barbora EUBPHFKEM - Katedra ekonómie a manažmentu PHF
    Zdrojový dokument "Obchod a marketing" : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu. S. 55-63. - Košice : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2024 / Kopčáková Janka ; Petrovčiková Katarína ; Zuzik Jozef ; Čulková Katarína ; Dzurová Mária ; "Obchod a marketing" Vedecký workshop. ISBN 978-80-225-5184-7
    PoznámkyVEGA 1/0450/24
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá zákazníci * správanie spotrebiteľa * gastronómia
    AnotáciaNa trhu v súčasnosti vystupuje viacero podnikov s rovnakými tovarmi, resp. službami, čo zapríčiňuje rast konkurencie v danom odvetví. Konkurenčná výhoda predstavuje dynamický koncept, ktorý je podmienený neustálou adaptáciou podnikov na meniace sa podmienky trhu. Jej udržanie si vyžaduje kontinuálne úsilie o inováciu a zlepšovanie podnikateľských procesov. Možno ju zabezpečiť sledovaním spotrebiteľského správania a flexibilným prispôsobením na zmeny a preferencie spotrebiteľov. Jednou z možností ako sledovať a správne vyhodnotiť potreby spotrebiteľov, je sledovanie styčných bodov počas nákupu spotrebiteľov, čo vedie k vytvoreniu zákazníckej mapy a bližšej identifikácií jednotlivých pozitívnych a negatívnych zákazníckych skúsenosti. Cieľom príspevku je implementácia teoretických východísk zameraných na tvorbu zákazníckej mapy v prostredí služieb. Príspevok približuje aplikáciu na samotné reštauračné služby, ktoré vystupujú v troch rôznych praktických príkladoch.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE24 00510-010, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.