- Tretia úloha vysokých škôl
Počet záznamov: 1  

Tretia úloha vysokých škôl

  1. Názov Tretia úloha vysokých škôl
    Súbežný názovThe Third Task of Universities
    Autorské údajeVanda Lieskovská, Katarína Petrovčiková
    Autor Lieskovská Vanda EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Spoluautori Petrovčiková Katarína EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Zdrojový dokument "Obchod a marketing" : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu. S. 78-84. - Košice : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2024 / Kopčáková Janka ; Petrovčiková Katarína ; Zuzik Jozef ; Čulková Katarína ; Dzurová Mária ; "Obchod a marketing" Vedecký workshop. ISBN 978-80-225-5184-7
    PoznámkyGrant project no. 22310006 V4
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá školy vysoké * regióny * Vyšehradská štvorka
    AnotáciaPríspevok sústreďuje svoju pozornosť na dôležitosť tretej úlohy vysokých škôl. Dôležitosť zmienenej problematiky bola pretransformovaná do podania medzinárodného projektu v rámci schémy V4, v ktorom sa naše pracovisko zúčastnilo ako jeden z členov riešiteľského kolektívu. Tretie poslanie univerzít priamo súvisí s rozvojom regiónov, v ktorých univerzity pôsobia. Univerzity sú všeobecne považované za centrá erudície, pokroku a inovácií. Prostredníctvom tretieho poslania možno tieto jedinečné vlastnosti preniesť do spoločnosti. Na základe medzinárodnej participácie vznikli podnety, na overené uplatňovanie príkladov dobrej praxe, ktoré navrhujeme širšie akceptovať. Z toho vychádzali aj jednotlivé úlohy a parciálne kroky riešenia ktoré vyústili do záverečných odporúčaní pre každú zo zúčastnených strán.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE24 00510-012, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.