- The Role of Social Media in Online Reputation Management: A Case Stud…
Počet záznamov: 1  

The Role of Social Media in Online Reputation Management: A Case Study of Automotive Companies in the Czech Republic

  1. Názov The Role of Social Media in Online Reputation Management: A Case Study of Automotive Companies in the Czech Republic
    Preklad názvuÚloha sociálnych médií v online riadení reputácie: Prípadová štúdia automobilových spoločností v Českej republike
    Autorské údajeKlára Baštýřová, Kristián Kalamen, František Pollák
    Autor Baštýřová Klára
    Spoluautori Kalamen Kristián EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Pollák František EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Zdrojový dokument Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 53, č. 4 (2024), s. 229-242. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2024. ISSN 0323-262X
    PoznámkyVEGA 1/0110/24
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá siete sociálne * automobilizmus * priemysel automobilový * Česko * online reputačný manažment
    AnotáciaTáto štúdia skúma, ako obsahové stratégie sociálnych médií vrátane frekvencie príspevkov, typu obsahu a tém súvisiacich s udržateľnosťou ovplyvňujú online angažovanosť a vnímanú reputáciu popredných automobilových spoločností v Českej republike, ako sú Škoda, Hyundai, Audi, Kia a BMW. Analýzou príspevkov na Facebooku a Instagrame od augusta do októbra 2023 štúdia skúma, ako prispôsobené obsahové stratégie formujú dôveru publika, vnímanie spotrebiteľov a súlad s environmentálnymi hodnotami.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE24 00521-001, online
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2024: 4

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF408.2 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.