Počet záznamov: 1
The Role of Social Media in Online Reputation Management: A Case Study of Automotive Companies in the Czech Republic
Názov The Role of Social Media in Online Reputation Management: A Case Study of Automotive Companies in the Czech Republic Preklad názvu Úloha sociálnych médií v online riadení reputácie: Prípadová štúdia automobilových spoločností v Českej republike Autorské údaje Klára Baštýřová, Kristián Kalamen, František Pollák Autor Baštýřová Klára Spoluautori Kalamen Kristián EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Pollák František EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Zdrojový dokument Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 53, č. 4 (2024), s. 229-242. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2024. ISSN 0323-262X Poznámky VEGA 1/0110/24 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá siete sociálne * automobilizmus * priemysel automobilový * Česko * online reputačný manažment Anotácia Táto štúdia skúma, ako obsahové stratégie sociálnych médií vrátane frekvencie príspevkov, typu obsahu a tém súvisiacich s udržateľnosťou ovplyvňujú online angažovanosť a vnímanú reputáciu popredných automobilových spoločností v Českej republike, ako sú Škoda, Hyundai, Audi, Kia a BMW. Analýzou príspevkov na Facebooku a Instagrame od augusta do októbra 2023 štúdia skúma, ako prispôsobené obsahové stratégie formujú dôveru publika, vnímanie spotrebiteľov a súlad s environmentálnymi hodnotami. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E24 00521-001, online Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2024: 4
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 408.2 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1