- Retail a Agenda 2030
Počet záznamov: 1  

Retail a Agenda 2030

  1. Názov Retail a Agenda 2030
    Súbežný názovRetail and Agenda 2030
    Autorské údajePavol Andrejovský, Jozef Gajdoš
    Autor Andrejovský Pavol EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Spoluautori Gajdoš Jozef EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Zdrojový dokument "Obchod a marketing" : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu. S. 119-126. - Košice : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2024 / Kopčáková Janka ; Petrovčiková Katarína ; Zuzik Jozef ; Čulková Katarína ; Dzurová Mária ; "Obchod a marketing" Vedecký workshop. ISBN 978-80-225-5184-7
    PoznámkyKEGA 035EU-4/2022. - VEGA 1/0450/24
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá udržateľnosť * obchod * retailing
    AnotáciaV ekonomickom scenári, v ktorom sa otázkam udržateľnosti venuje väčšia pozornosť, má maloobchodný sektor významný ekonomický vplyv a disponibilné zdroje na úspešné riešenie problémov udržateľnosti. Maloobchodný sektor čelí problémom a zmenám obchodných modelov v pandemickom a postpandemickom období, hľadá riešenia pre implementáciu environmentálnej zodpovednosti vo vzťahu k cieľom Agendy 2030. V príspevku analyzujeme vybrané problémy retailu vo vzťahu k spoločenskej zodpovednosti a cieľom Agendy 2030. Poukazujeme aj na potrebu vzdelávania v predmetnej oblasti na základe empirických štúdií prinášame pohľad na uvedené ptoblémy.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE24 00510-014, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.