Počet záznamov: 1
Značka ako súčasť marketingovej stratégie
Názov Značka ako súčasť marketingovej stratégie Preklad názvu Brand as Part of the Marketing Strategy Autorské údaje Janka Kopčáková, Erik Boltun Autor Kopčáková Janka EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Spoluautori Boltun Erik EUBPHFKKM - Katedra kvantitatívnych metód PHF Zdrojový dokument Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód XXVI. (2024) : recenzovaný zborník príspevkov z 26. medzinárodnej vedeckej konferencie : 13. – 15. 03. 2024, Košice, Slovenská republika. S. 5-17. - Košice : KKM PHF, 2024 / Mitrová Miriam ; Jakub Vincent ; Spišák Emil ; Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód XXVI. (2024) Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-225-5188-5 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá značky * stratégia marketingová * preferencie spotrebiteľské * podnik * prezentácia firemná * budovanie značky Anotácia Poukázanie nie len na samotnú značku, ako súčasť marketingovej stratégie, ale taktiež na rozdielnosť pojmov, ako branding a rebranding, ktoré si môžu častokrát nie len spotrebitelia, ale aj samotné podniky zamieňať. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E24 00514-002, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 519.1 KB dostupné po prihlásení článok
Počet záznamov: 1