- Značka ako súčasť marketingovej stratégie
Počet záznamov: 1  

Značka ako súčasť marketingovej stratégie

  1. Názov Značka ako súčasť marketingovej stratégie
    Preklad názvuBrand as Part of the Marketing Strategy
    Autorské údajeJanka Kopčáková, Erik Boltun
    Autor Kopčáková Janka EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Spoluautori Boltun Erik EUBPHFKKM - Katedra kvantitatívnych metód PHF
    Zdrojový dokument Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód XXVI. (2024) : recenzovaný zborník príspevkov z 26. medzinárodnej vedeckej konferencie : 13. – 15. 03. 2024, Košice, Slovenská republika. S. 5-17. - Košice : KKM PHF, 2024 / Mitrová Miriam ; Jakub Vincent ; Spišák Emil ; Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód XXVI. (2024) Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-225-5188-5
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá značky * stratégia marketingová * preferencie spotrebiteľské * podnik * prezentácia firemná * budovanie značky
    AnotáciaPoukázanie nie len na samotnú značku, ako súčasť marketingovej stratégie, ale taktiež na rozdielnosť pojmov, ako branding a rebranding, ktoré si môžu častokrát nie len spotrebitelia, ale aj samotné podniky zamieňať.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE24 00514-002, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené519.1 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.