Počet záznamov: 1
Analysis of the use of Digital Marketing Tools by Insurance Intermediaries in the Slovak Republic
Názov Analysis of the use of Digital Marketing Tools by Insurance Intermediaries in the Slovak Republic Preklad názvu Analýza využívania nástrojov digitálneho marketingu sprostredkovateľmi poistenia v Slovenskej republike Autorské údaje Branislav Slobodník, Simona Balaščáková Autor Slobodník Branislav EUBFNHKPO - Katedra poisťovníctva FNH Spoluautori Balaščáková Simona EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument MMK 2024 : mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky : recenzovaný sborník příspěvků mezinárodní vědecké konference : 16.-18. prosince 2024, Hradec Králové, Česká republika, roč. 15. S. 49-57. - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2024 / Lipowski Jaroslav ; Iwanow Mikołaj ; Mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky 2024. ISBN 978-80-87952-41-2 Poznámky I-24-103-00 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Česká republika Heslá marketing * marketing elektronický * poistenie * klienti * trh * trh poistný Anotácia Vzostup nástrojov digitálneho marketingu zmenil ekonomickú aktivitu, vrátane slovenského sektora finančných služieb. Sprostredkovatelia poistenia, ktorí sa kedysi spoliehali na tradičné metódy, ako je krížový predaj a odporúčania, teraz využívajú digitálne platformy na komunikáciu, distribúciu produktov a zapojenie zákazníkov. Tieto nástroje zlepšujú prítomnosť na trhu, zlepšujú interakcie a umožňujú stratégie založené na údajoch. Táto štúdia skúma osvojenie si nástrojov digitálneho marketingu slovenskými sprostredkovateľmi poistenia, skúma ich integráciu do obchodných modelov a vplyv na efektivitu a vzťahy so zákazníkmi. Kategória EPC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E24 00493-008, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 1.1 MB dostupné po prihlásení článok
Počet záznamov: 1