- Kvalita služieb vnímaná pacientmi
Počet záznamov: 1  

Kvalita služieb vnímaná pacientmi

  1. Názov Kvalita služieb vnímaná pacientmi
    Preklad názvuQuality of Service as Perceived by Patients
    Autorské údajeMarián Frívaldský
    Autor Frívaldský Marián EUBPHFKKM - Katedra kvantitatívnych metód PHF
    Zdrojový dokument Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód XXVI. (2024) : recenzovaný zborník príspevkov z 26. medzinárodnej vedeckej konferencie : 13. – 15. 03. 2024, Košice, Slovenská republika. S. 43-59. - Košice : KKM PHF, 2024 / Mitrová Miriam ; Jakub Vincent ; Spišák Emil ; Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód XXVI. (2024) Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-225-5188-5
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá kvalita * kvalita služieb * nemocnice * zdravotníci * zdravotníctvo * zdravotníctvo verejné * Slovensko * Európska únia * Veľká Británia * pacienti * služby * služby zdravotnícke
    AnotáciaKvalita služieb, vnímaná pacientmi, ktorá sa vykonáva v lekárskych zariadeniach na Slovensku, v krajinách Európskej únie a vo Veľkej Británii.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE24 00514-006, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené423 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.