Počet záznamov: 1
Beyond Data: Strategically Leveraging Consumer Metrics and Market Signals of Business Prosperity in the Context of Marketing Communications
Názov Beyond Data: Strategically Leveraging Consumer Metrics and Market Signals of Business Prosperity in the Context of Marketing Communications Preklad názvu Nad dáta : Strategické využitie spotrebiteľských metrík a trhových signálov obchodnej prosperity v kontexte marketingovej komunikácie Autorské údaje Tomáš Fašiang, Pavel Gežík Autor Fašiang Tomáš Spoluautori Gežík Pavel EUBFHIKOV - Katedra operačného výskumu a ekonometrie FHI Zdrojový dokument Communication Today : Scientific Journal from the Mass Media and Marketing Communication Field.. Vol. 15, no. 1 (2024), s. 98-114. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2024. ISSN 2730-051X DOI 10.34135/communicationtoday.2024.Vol.15.No.1.7 Poznámky APVV-22-0469. - Registrovaný: Scopus. - Registrovaný: Web of Science Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá podnikanie * správanie spotrebiteľa * ukazovatele ekonomické * komunikácia marketingová Anotácia Cieľom štúdie je na základe korelácie trhových údajov vysvetliť a priblížiť vzájomné vzťahy vybraných ekonomických atribútov a metrík spotrebiteľského správania. Prieskum je realizovaný v rámci optimalizačného určenia alokácie nákupného gradientu obchodnej jednotky v kontexte maximalizácie efektu komunikačných a obslužných činností orientovaných na dosiahnutie ekonomickej prosperity podnikateľského subjektu. Kategória EPC ADN Registrované v WOS Registrované v SCOPUS Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E24 00526-001, online Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2024: 1
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 1.4 MB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1