- Marketingové trendy 2025: od predikce k preskripci úspěchu
Počet záznamov: 1  

Marketingové trendy 2025: od predikce k preskripci úspěchu

  1. Názov Marketingové trendy 2025: od predikce k preskripci úspěchu
    Autorské údajeLadislava Knihová
    Autor Knihová Ladislava
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace : časopis české marketingové společnosti. Roč. 29, č. 4 (2024), s. 24-26. - Praha : Česká marketingová společnost, 2024. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá marketing * nástroje marketingové * výskum marketingový
    AnotáciaAnalýza v marketingovom výskum - preskriptívna analýza. Marketingové trendy roku 2025 - umelá inteligencia, hlasové vyhľadávanie, krátke formáty videa, video streaming a živé vysielania, personlizácia obsahu, kontextuálne doporučovacie systémy, plynulé transakcie a bezkontaktné platby, virtuálne obchody, nakupovateľný obsah, virtuálni influenceri a VR, AR a XR.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2024: 4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.