Počet záznamov: 1
Consumer Neuroscience - Innovative Approach to Optimizing Sustainable Business and Marketing Performance Based on Modern Intelligent Systems
Názov Consumer Neuroscience - Innovative Approach to Optimizing Sustainable Business and Marketing Performance Based on Modern Intelligent Systems : Proceedings of the Scientific Project VEGA 1/0354/22 Autorské údaje Proceedings of the Scientific were Completed by: Eva Hanuláková, Reviewers: Anna Cierniak-Emerych, Miroslav Karlíček, Zoltán Goldenberg, Aneta Vančová Ďalší autori Hanuláková Eva (Vedecký redaktor) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Cierniak-Emerych Anna (Recenzent) Karlíček Miroslav (Recenzent) Goldenberg Zoltán (Recenzent) Vančová Aneta (Recenzent) Korporácia Ekonomická univerzita v Bratislave . Obchodná fakulta Vydavateľské údaje Bratislava : Publishing House EKONOM , 2024. - 135 s. [9,15 AH] Vydanie 1st Edition ISBN 978-80-225-5183-0 Poznámky VEGA 1/0354/22 Druh dokumentu zborníky Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá spotrebitelia * neuroveda * podnikanie * udržateľnosť * marketing * technológie inteligentné * neuromarketing Kategória EPC Redakčné a zostavovateľské práce knižného charakteru (bibliografie, encyklopédie, katalógy, slovníky, zborníky...) Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Počet ex. 2, z toho voľných 1, prezenčne 1 Odkazy (10) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Signatúra 929730, 929731 Archív EPC E24 00667-001, kópia titul. strany
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 929730 SEK Všeobecná študovňa len prezenčne 929731 SEK Sklad knižničného fondu voľný
Počet záznamov: 1