Počet záznamov: 1  

Consumer Neuroscience - Innovative Approach to Optimizing Sustainable Business and Marketing Performance Based on Modern Intelligent Systems

  1. Názov Consumer Neuroscience - Innovative Approach to Optimizing Sustainable Business and Marketing Performance Based on Modern Intelligent Systems : Proceedings of the Scientific Project VEGA 1/0354/22
    Autorské údajeProceedings of the Scientific were Completed by: Eva Hanuláková, Reviewers: Anna Cierniak-Emerych, Miroslav Karlíček, Zoltán Goldenberg, Aneta Vančová
    Ďalší autori Hanuláková Eva (Vedecký redaktor) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Cierniak-Emerych Anna (Recenzent)
    Karlíček Miroslav (Recenzent)
    Goldenberg Zoltán (Recenzent)
    Vančová Aneta (Recenzent)
    Korporácia Ekonomická univerzita v Bratislave . Obchodná fakulta
    Vydavateľské údajeBratislava : Publishing House EKONOM , 2024. - 135 s. [9,15 AH]
    Vydanie1st Edition
    ISBN978-80-225-5183-0
    PoznámkyVEGA 1/0354/22
    Druh dokumentuzborníky
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá spotrebitelia * neuroveda * podnikanie * udržateľnosť * marketing * technológie inteligentné * neuromarketing
    Kategória EPCRedakčné a zostavovateľské práce knižného charakteru (bibliografie, encyklopédie, katalógy, slovníky, zborníky...)
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Počet ex.2, z toho voľných 1, prezenčne 1
    Odkazy (10) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Signatúra929730, 929731
    Archív EPCE24 00667-001, kópia titul. strany

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    929730SEKVšeobecná študovňalen prezenčne
    929731SEKSklad knižničného fonduvoľný
    Consumer Neuroscience - Innovative Approach to Optimizing Sustainable Business and Marketing Performance  Based on Modern Intelligent Systems

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.