- Model of Information Dissemination in the Context of Reputation Forma…
Počet záznamov: 1  

Model of Information Dissemination in the Context of Reputation Formation of an Auditing Company: Official Sources or "Word of Mouth"?

  1. Názov Model of Information Dissemination in the Context of Reputation Formation of an Auditing Company: Official Sources or "Word of Mouth"?
    Preklad názvuModel rozširovania informácií prispievajúcich k reputácii audítorskej spoločnosti: oficiálne alebo neformálne zdroje?
    Autorské údajeJán Užík, Zhanna Oleksich, Ruslan Dinits
    Autor Užík Ján EUBFHIKUA - Katedra účtovníctva a audítorstva FHI
    Spoluautori Oleksich Zhanna
    Dinits Ruslan
    Zdrojový dokument Financial Markets, Institutions and Risks. Vol. 8, no. 1 (2024), pp. 108-122. - Hamburg : Academic Research and Publishing. ISSN 2521-1250
    PoznámkyVEGA 1/0638/23
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaNemecko
    Heslá reputácia podniku * audítori * audítorstvo
    AnotáciaPovesť audítorských firiem je mimoriadne dôležitá pri zabezpečovaní dôvery vo finančné trhy. Tento článok skúma model šírenia informácií a jeho vplyv na vytváranie reputácie audítorských spoločností so zameraním na výber medzi oficiálnymi zdrojmi (formálne kanály, firemná komunikácia, regulačné zverejnenia atď.) a mechanizmami ústneho podania (neformálne kanály, klient odporúčania, firemné klebety atď.)
    Kategória EPCVedecké práce v zahraničných nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE24 00550-001, online

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF1.2 MBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.