Počet záznamov: 1
Model of Information Dissemination in the Context of Reputation Formation of an Auditing Company: Official Sources or "Word of Mouth"?
Názov Model of Information Dissemination in the Context of Reputation Formation of an Auditing Company: Official Sources or "Word of Mouth"? Preklad názvu Model rozširovania informácií prispievajúcich k reputácii audítorskej spoločnosti: oficiálne alebo neformálne zdroje? Autorské údaje Ján Užík, Zhanna Oleksich, Ruslan Dinits Autor Užík Ján EUBFHIKUA - Katedra účtovníctva a audítorstva FHI Spoluautori Oleksich Zhanna Dinits Ruslan Zdrojový dokument Financial Markets, Institutions and Risks. Vol. 8, no. 1 (2024), pp. 108-122. - Hamburg : Academic Research and Publishing. ISSN 2521-1250 Poznámky VEGA 1/0638/23 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Nemecko Heslá reputácia podniku * audítori * audítorstvo Anotácia Povesť audítorských firiem je mimoriadne dôležitá pri zabezpečovaní dôvery vo finančné trhy. Tento článok skúma model šírenia informácií a jeho vplyv na vytváranie reputácie audítorských spoločností so zameraním na výber medzi oficiálnymi zdrojmi (formálne kanály, firemná komunikácia, regulačné zverejnenia atď.) a mechanizmami ústneho podania (neformálne kanály, klient odporúčania, firemné klebety atď.) Kategória EPC Vedecké práce v zahraničných nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E24 00550-001, online
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 1.2 MB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1