Počet záznamov: 1
The Website through Gen Z’s Eyes: Key Insights and Important Elements for Effective Online PR Promotion of Universities.
Názov The Website through Gen Z’s Eyes: Key Insights and Important Elements for Effective Online PR Promotion of Universities. Preklad názvu Webové stránky očami generácie Z: kľúčové poznatky a dôležité prvky pre efektívne online PR propagáciu univerzít Autorské údaje Hana Volfová, Anna Janků, Miroslav Landa, Natálie Rausová Autor Volfová Hana Spoluautori Janků Anna Landa Miroslav Rausová Natálie Zdrojový dokument Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : Scientific Journal is Aimed at the Area Marketing and Marketing Management. Roč. 19, č. 2 (2024), s. 14-23. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2024. ISSN 1338-7944 DOI 10.46286/msi.2024.19.2.2 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá komunikácia marketingová * generácie * študenti * stránky webové * inteligencia umelá Anotácia Článok vychádza z teoretických základov online PR a marketingovej komunikácie a zameriava sa na meniace sa prístupy a očakávania generácie Z, ktorá je stále viac digitálne zdatná a ovplyvňuje trendy v online marketingu. Analyzujeme, ako digitálne kompetencie a preferencie vysokoškolských študentov generácie Z ovplyvňujú ich vnímanie prvkov online PR univerzitných webových stránok, ako je prehľadnosť, UI, vizuálna stránka, informatívnosť a funkčnosť webových stránok. Výsledky tohto výskumu poskytujú cenné poznatky pre marketérov a PR špecialistov, ktorí sa snažia lepšie porozumieť tomu, ako komunikovať s Generáciou Z a ako efektívne využívať online PR stratégie pre lepšie zapojenie a budovanie pevnejších vzťahov s touto kľúčovou demografickou skupinou. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2024: 2
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 122.6 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1