- The Dynamics of Digital Marketing and Consumer Behaviour: a Quantitat…
Počet záznamov: 1  

The Dynamics of Digital Marketing and Consumer Behaviour: a Quantitative Exploration of Tools and Strategies

  1. Názov The Dynamics of Digital Marketing and Consumer Behaviour: a Quantitative Exploration of Tools and Strategies
    Preklad názvuDynamika digitálneho marketingu a spotrebiteľského správania: kvantitatívny prieskum nástrojov a stratégií
    Autorské údajeMartin Mravec, Štefan Žák, aut. Peter Červenka
    Autor Mravec Martin EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Žák Štefan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Ďalší autori Červenka Peter EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Exploring Consumer Choices: New Frontiers in Research Methodologies : Scientific Papers Collection. Pp. 108-123. - Bratislava : Consumer Insights Agency, 2024 / Žák Štefan ; Strážovská Helena ; Gubíniová Katarína. ISBN 978-80-974995-1-8
    PoznámkyVEGA 1/0505/22
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá marketing * komunikácia marketingová * správanie spotrebiteľa
    AnotáciaDigitálny marketing sa v rámci neho stal kľúčovou disciplínou súčasný marketing, ktorý zásadne pretvára interakciu medzi podnikmi a spotrebiteľmi v online sfére. Tento vedecký článok skúma vplyv vybraných nástrojov digitálneho marketingu na správanie spotrebiteľov s osobitným zameraním na ich účinnosť pri formovaní preferencií a usmerňovaní rozhodovacích procesov. Dôraz sa kladie na kritickú úlohu personalizácie obsahu, vizuálnej komunikácie a strategického využívania platforiem sociálnych médií pri dosahovaní marketingových cieľov. Výskum, ktorý je základom tohto článku, je založený na primárnych údajoch odvodených z elektronického prieskumu realizovaného medzi rôznorodou skupinou respondentov, stratifikovaných podľa veku a demografických charakteristík. Kvantitatívne analytické metodológie, vrátane štatistického spracovania údajov, boli použité na odhalenie jemných náhľadov na preferencie spotrebiteľov a nákupné správanie. Okrem toho segmentácia respondentov na základe generačných a sociodemografických faktorov poskytla silný rámec na pochopenie heterogenity cieľových skupín. Táto analýza identifikuje kľúčové determinanty účinnosti digitálnych marketingových kampaní, skúma reakcie spotrebiteľov na personalizovanú e-mailovú komunikáciu, zapojenie sociálnych médií a spoluprácu s influencermi. Článok podčiarkuje význam použitia vizuálne pôsobivých prvkov a interaktívnych formátov obsahu na zvýšenie zapojenia spotrebiteľov a posilnenie lojality k značke.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE24 00588-003, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené443.9 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.