Počet záznamov: 1
The Dynamics of Digital Marketing and Consumer Behaviour: a Quantitative Exploration of Tools and Strategies
Názov The Dynamics of Digital Marketing and Consumer Behaviour: a Quantitative Exploration of Tools and Strategies Preklad názvu Dynamika digitálneho marketingu a spotrebiteľského správania: kvantitatívny prieskum nástrojov a stratégií Autorské údaje Martin Mravec, Štefan Žák, aut. Peter Červenka Autor Mravec Martin EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Žák Štefan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Ďalší autori Červenka Peter EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Exploring Consumer Choices: New Frontiers in Research Methodologies : Scientific Papers Collection. Pp. 108-123. - Bratislava : Consumer Insights Agency, 2024 / Žák Štefan ; Strážovská Helena ; Gubíniová Katarína. ISBN 978-80-974995-1-8 Poznámky VEGA 1/0505/22 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá marketing * komunikácia marketingová * správanie spotrebiteľa Anotácia Digitálny marketing sa v rámci neho stal kľúčovou disciplínou súčasný marketing, ktorý zásadne pretvára interakciu medzi podnikmi a spotrebiteľmi v online sfére. Tento vedecký článok skúma vplyv vybraných nástrojov digitálneho marketingu na správanie spotrebiteľov s osobitným zameraním na ich účinnosť pri formovaní preferencií a usmerňovaní rozhodovacích procesov. Dôraz sa kladie na kritickú úlohu personalizácie obsahu, vizuálnej komunikácie a strategického využívania platforiem sociálnych médií pri dosahovaní marketingových cieľov. Výskum, ktorý je základom tohto článku, je založený na primárnych údajoch odvodených z elektronického prieskumu realizovaného medzi rôznorodou skupinou respondentov, stratifikovaných podľa veku a demografických charakteristík. Kvantitatívne analytické metodológie, vrátane štatistického spracovania údajov, boli použité na odhalenie jemných náhľadov na preferencie spotrebiteľov a nákupné správanie. Okrem toho segmentácia respondentov na základe generačných a sociodemografických faktorov poskytla silný rámec na pochopenie heterogenity cieľových skupín. Táto analýza identifikuje kľúčové determinanty účinnosti digitálnych marketingových kampaní, skúma reakcie spotrebiteľov na personalizovanú e-mailovú komunikáciu, zapojenie sociálnych médií a spoluprácu s influencermi. Článok podčiarkuje význam použitia vizuálne pôsobivých prvkov a interaktívnych formátov obsahu na zvýšenie zapojenia spotrebiteľov a posilnenie lojality k značke. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E24 00588-003, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 443.9 KB dostupné po prihlásení článok
Počet záznamov: 1