Počet záznamov: 1  

Innovative Research Methods in the Consumer Behaviour Research

  1. Názov Innovative Research Methods in the Consumer Behaviour Research [elektronický zdroj]
    Autorské údajeŠtefan Žák, Mária Hasprová, Reviewers: Helena Strážovská, Gabriela Bartáková Pajtinková
    Autor Žák Štefan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Hasprová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Ďalší autori Strážovská Helena (Recenzent)
    Pajtinková - Bartáková Gabriela (Recenzent)
    Vydavateľské údajeBratislava : Consumer Insights Agency , 2024. - 84 s. [6,89 AH]
    Vydanie1st Edition
    ISBN978-80-974995-0-1
    PoznámkyVEGA 1/0505/22
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy
    Heslá spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * politika inovačná * metódy výskumu * výskum marketingový * neuromarketing * inteligencia umelá
    Kategória EPCVedecké monografie vydané v domácich vydavateľstvách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE24 00593-001, online

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF11.7 MBverejne dostupné
    elektronická kniha

    elektronická kniha

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.