Počet záznamov: 1
Generational Differences in the Influence of Opinion Leaders on Consumer Behaviour: an Exploratory Study of Generations X, Y and Z
Názov Generational Differences in the Influence of Opinion Leaders on Consumer Behaviour: an Exploratory Study of Generations X, Y and Z Preklad názvu Generačné rozdiely vo vplyve mienkotvorných lídrov na spotrebiteľské správanie: Prieskumná štúdia generácií X, Y a Z Autorské údaje Simona Burzová, Lucia Malíčková, Štefan Žák Autor Burzová Simona EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Malíčková Lucia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Žák Štefan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Exploring Consumer Choices: New Frontiers in Research Methodologies : Scientific Papers Collection. Pp. 21-34. - Bratislava : Consumer Insights Agency, 2024 / Žák Štefan ; Strážovská Helena ; Gubíniová Katarína. ISBN 978-80-974995-1-8 Poznámky VEGA 1/0505/22 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá rozdiely generačné * správanie spotrebiteľa * ekonómia behaviorálna Anotácia Vodcovstvo verejnej mienky zohráva kľúčovú úlohu v marketingovej komunikácii a významne ovplyvňuje správanie spotrebiteľov v rôznych fázach rozhodovacieho procesu. Táto štúdia sa zameriava na skúmanie vplyvu lídrov verejnej mienky na správanie spotrebiteľov v rámci troch generačných kohort – generácií X, Y a Z. Cieľom je analyzovať preferencie a reakcie týchto generácií na marketingové podnety sprostredkované lídrami verejnej mienky a identifikovať rozdiely v ich prístupoch k nákupným rozhodnutiam. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E24 00588-004, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 539.1 KB dostupné po prihlásení článok
Počet záznamov: 1