- Empirical Research on the Impact of Consumer Reviews on Purchasing Be…
Počet záznamov: 1  

Empirical Research on the Impact of Consumer Reviews on Purchasing Behaviour: Insights for Strategic Marketing

  1. Názov Empirical Research on the Impact of Consumer Reviews on Purchasing Behaviour: Insights for Strategic Marketing
    Preklad názvuEmpirický výskum vplyvu spotrebiteľských recenzií na nákupné správanie: pohľady na strategický marketing
    Autorské údajeMarína Korčoková, Dagmar Klepochová, Štefan Žák
    Autor Korčoková Marína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Klepochová Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Žák Štefan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Exploring Consumer Choices: New Frontiers in Research Methodologies : Scientific Papers Collection. Pp. 63-74. - Bratislava : Consumer Insights Agency, 2024 / Žák Štefan ; Strážovská Helena ; Gubíniová Katarína. ISBN 978-80-974995-1-8
    PoznámkyVEGA 1/0505/22
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá správanie spotrebiteľa * marketing strategický * zákazníci
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE24 00588-005, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené529.5 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.