- Research on Effective Brand Awareness Building in Sport: Theoretical …
Počet záznamov: 1  

Research on Effective Brand Awareness Building in Sport: Theoretical and Empirical Perspectives

  1. Názov Research on Effective Brand Awareness Building in Sport: Theoretical and Empirical Perspectives
    Preklad názvuVýskum efektívneho budovania povedomia o značke v športe: teoretické a empirické perspektívy
    Autorské údajeMária Hasprová, Marína Korčoková, Štefan Žák
    Autor Hasprová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Korčoková Marína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Žák Štefan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Exploring Consumer Choices: New Frontiers in Research Methodologies : Scientific Papers Collection. Pp. 75-90. - Bratislava : Consumer Insights Agency, 2024 / Žák Štefan ; Strážovská Helena ; Gubíniová Katarína. ISBN 978-80-974995-1-8
    PoznámkyVEGA 1/0505/22
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá marketing * značky * šport * zákazníci
    AnotáciaTento článok sa zaoberá problematikou budovania povedomia o značke v kontexte športového marketingu, pričom analyzuje teoretické aj empirické dimenzie, ktoré sú kľúčové pre pochopenie vnímania značky a jej postavenia na trhu. Povedomie o značke je základným prvkom efektívnej komunikácie a dlhodobej lojality zákazníkov; preto článok zdôrazňuje dôležitosť jeho systematického skúmania. Pozornosť sa venuje integrácii moderných digitálnych nástrojov, akými sú sociálne médiá a tradičné médiá, umožňujúce efektívne zacielenie na rôznorodé demografické skupiny. Štúdia ďalej skúma, ako vizuálne prvky značky vrátane log, farieb a sloganov prispievajú k zapamätateľnosti značky a emocionálnemu prepojeniu so spotrebiteľmi. Metodológia tohto článku spája hĺbkovú analýzu relevantnej literatúry a realizáciu marketingového výskumu, ktorý poskytuje kvantitatívne aj kvalitatívne pohľady na správanie a preferencie cieľových skupín. Výskum sa zameriava na identifikáciu kľúčových faktorov ovplyvňujúcich povedomie o značke, ako sú športové úspechy, komunikácia cez sociálne siete a priame interakcie so značkou na verejných podujatiach. Štúdia tiež skúma rozdiely v preferenciách medzi mladšími a staršími vekovými skupinami, čo odráža potrebu hybridných stratégií, ktoré spájajú digitálne a tradičné komunikačné kanály. Zistenia tohto výskumu poskytujú rámec pre implementáciu personalizovaných a inkluzívnych stratégií, ktoré môžu viesť k dlhodobej udržateľnosti a úspechu značky v konkurenčnom prostredí.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE24 00588-006, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené514.5 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.