- Exploring the Impact of In-Store Marketing Strategies on Consumer Beh…
Počet záznamov: 1  

Exploring the Impact of In-Store Marketing Strategies on Consumer Behaviour in a Retail Environment

  1. Názov Exploring the Impact of In-Store Marketing Strategies on Consumer Behaviour in a Retail Environment
    Preklad názvuSkúmanie vplyvu marketingových stratégií v obchode na správanie spotrebiteľov v maloobchodnom prostredí
    Autorské údajePeter Červenka, Mária Hasprová, Štefan Žák
    Autor Červenka Peter EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Hasprová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Žák Štefan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Exploring Consumer Choices: New Frontiers in Research Methodologies : Scientific Papers Collection. Pp. 50-62. - Bratislava : Consumer Insights Agency, 2024 / Žák Štefan ; Strážovská Helena ; Gubíniová Katarína. ISBN 978-80-974995-1-8
    PoznámkyVEGA 1/0505/22
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá marketing * správanie spotrebiteľa * stratégia marketingová * maloobchod
    AnotáciaTento článok skúma úlohu in-store marketingu ako a kľúčový prvok súčasných maloobchodných stratégií, skúmanie jeho potenciálu formovať spotrebiteľské správanie a zvyšovať celkovú výkonnosť predaja. Využitím prístupu zmiešaných metód štúdia integruje kvantitatívne aj kvalitatívne údaje, aby poskytla komplexné pochopenie toho, ako rôzne marketingové nástroje v obchode ovplyvňujú rozhodovanie spotrebiteľov. Výskum zahŕňa analýzu prvkov, ako je vizuálny merchandising, propagačné aktivity, organizácia regálov, tematické kampane a environmentálne faktory, pričom zdôrazňuje ich kombinovaný vplyv na nákupnú skúsenosť spotrebiteľov. Zameriava sa na prípadovú štúdiu Tesco Stores SR, príspevok skúma dynamickú interakciu medzi psychológiou spotrebiteľa a maloobchodnými marketingovými stratégiami. Výskum sa zaoberá tým, ako možno marketingové nástroje využiť nielen na prilákanie, ale aj zapojenie zákazníkov zmysluplným spôsobom, čím sa vytvorí nákupné prostredie, ktoré podporuje lojalitu a opakované návštevy. Okrem toho štúdia skúma integráciu tradičných marketingových techník s inovatívnymi technológiami, ako sú interaktívne digitálne displeje a personalizované propagačné mechanizmy, aby sa prispôsobili meniacim sa požiadavkám modernej spotrebiteľskej základne. Príspevok tiež zdôrazňuje strategický význam zosúladenia marketingových stratégií s demografickými a psychografickými charakteristikami, aby sa maximalizovala ich účinnosť. Okrem toho výskum poskytuje praktické odporúčania pre maloobchodníkov. Uvedením týchto kľúčových aspektov príspevok prispieva k širšiemu diskurzu o maloobchodnom marketingu, pričom ponúka teoretické aj praktické perspektívy.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE24 00588-007, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené663.4 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.