- Building a Strong Brand With AI: How to Use Modern AI Wizards for Suc…
Počet záznamov: 1  

Building a Strong Brand With AI: How to Use Modern AI Wizards for Successful Branding

  1. Názov Building a Strong Brand With AI: How to Use Modern AI Wizards for Successful Branding
    Súbežný názovBudovanie silnej značky s AI: ako využiť moderné nástroje AI pre úspešný branding
    Autorské údajeJanka Kopčáková, Erik Weiss, Slávka Bocánová
    Autor Kopčáková Janka EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Spoluautori Weiss Erik EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Bocánová Slávka EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Zdrojový dokument Acta Oeconomica Cassoviensia : Scientific Journal. Vol. 17, no. 1 (2024), pp. 13-25. - Košice : PHF EU Košice, 2024. ISSN 2585-8785
    PoznámkyKEGA 032EU-4/2024
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá inteligencia umelá * marketing * logo * značky
    AnotáciaModernizácia a neustále meniace sa podmienky v spoločnosti zapríčinili čoraz častejšie skloňovanie pojmu umelá inteligencia v spoločnosti. Od konca roka 2022 sa samotný pojem začal šíriť najmä medzi mladou generáciou spoločnosti, ktorú možno označiť ako Generáciu alfa. Avšak šírenie platformy v súčasnosti oslovilo všetky vekové kategórie a z toho dôvodu sa tejto platforme začína čoraz častejšie venovať aj Generácia Z, či Generácia X. Okrem šírenia umelej inteligencie medzi jednotlivými generáciami dosiahla široký rozmach aj v rôznych odvetviach, ako napríklad vo výrobe a priemysle, obchode a službách, financiách a bankovníctve, medicíne, doprave, logistike, energetike, poľnohospodárstve, vzdelávaní a pod. Na základe tejto skutočnosti možno dedukovať, že umelá inteligencia má široké využitie. Cieľom nášho príspevku bolo poukázať a navrhnúť implementáciu viacerých návrhov pre podnik, ktorý chce budovať svoju značku a rozšíriť tak svoju prevádzku. Samotné návrhy boli uskutočňované na základe viacerých voľne dostupných platforiem umelej inteligencie, čo poukazuje na možnosť využitia umelej inteligencie aj podnikmi, ktoré nemajú dostatok finančných prostriedkov, ktoré by mohli, resp. chceli investovať do platforiem umelej inteligencie. Príspevok však poukazuje aj na nedostatky, ktoré môžu pri využívaní umelej inteligencie vzniknúť. Táto skutočnosť odráža fakt, že aj keď je umelá inteligencia dobrým pomocníkom pre viacero odvetví, je potrebná jej kontrola ľuďmi.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE24 00607-003, kópia plného textu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2024: 1

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.