Počet záznamov: 1
Measurement of Women Attitude Toward the Consumption of Organic Foods in Turkiye & Algeria
Názov Measurement of Women Attitude Toward the Consumption of Organic Foods in Turkiye & Algeria Preklad názvu Meranie postoja žien k spotrebe biopotravín v Turecku a Alžírsku Autorské údaje Chems Eddine Boukhedimi, Mevlüde Feyza Ataş Autor Boukhedimi Chems Eddine Spoluautori Ataş Mevlüde Feyza Zdrojový dokument Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : Scientific Journal is Aimed at the Area Marketing and Marketing Management. Roč. 19, č. 3 (2024), s. 51-59. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2024. ISSN 1338-7944 DOI 10.46286/msi.2024.19.3.4 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá biopotraviny * štúdie * spotrebitelia * ženy * muži Anotácia Cieľom tejto štúdie je zistiť vplyv pohlavia na ochotu konzumovať biopotraviny so zameraním na vnímanie žien. Táto štúdia je dôležitým teoretickým príspevkom k predchádzajúcim štúdiám patriacim do oblasti zdravotnej starostlivosti, ktorá sa v posledných rokoch rozširuje s cieľom zabezpečiť blahobyt spotrebiteľov posilnením používania bezpečného typu potravín, tzv. biopotravín. Pomocou chí kvadrát testu a dvojvýberového nezávislého t-testu sa v tomto príspevku skúma, či turecké a alžírske ženy sú oboznámené s konzumáciou biopotravín. Štúdia zahŕňala 81 účastníkov, z ktorých 63 boli ženy. Dospelo sa k záveru, že neexistuje žiadny významný rozdiel z hľadiska pohlavia, pokiaľ ide o akceptáciu biopotravín. Tento výskum dokazuje, že muži aj ženy sú si vedomí svojej ochoty konzumovať biopotraviny. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2024: 3
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 142.2 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1