Počet záznamov: 1
What is the Meaning and Importance of Customer Orientation as Part of the Business Models? The Case of Retail Chains in the Food Market
Názov What is the Meaning and Importance of Customer Orientation as Part of the Business Models? The Case of Retail Chains in the Food Market Preklad názvu Aký je význam a dôležitosť orientácie na zákazníka ako súčasti obchodných modelov? Prípad obchodných reťazcov na trhu s potravinami Autorské údaje Pavol Kita, Marián Čvirik, Grzegorz Maciejewski Autor Kita Pavol Spoluautori Čvirik Marián EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Maciejewski Grzegorz Zdrojový dokument Polish Journal of Management Studies. Vol. 30, no. 1 (2024), pp. 169-186. - Czestochowa : Faculty of Management, Czestochowa University of Technology. ISSN 2081-7452 DOI 10.17512/pjms.2024.30.1.10 Poznámky VEGA 1/0012/22. - A-25-102/3020-15. - 6_1_GZ_2024. - Registrovaný: Web of Science. - Registrovaný: Scopus Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Poľsko Heslá maloobchod * potraviny * modely podnikateľské * digitalizácia Anotácia Dôležitosť orientácie na zákazníka vnímajú mnohí predajcovia potravín v čase, keď vplyvom digitalizácie vzniká situácia ľahkej dostupnosti ponuky potravín pre zákazníka na trhu. Preto tento dokument využíva analytický prístup na strane ponuky, aby zdôraznil perspektívy manažérov v sektore potravín. Cieľom tohto príspevku je na základe dotazníkového prieskumu manažérov 251 obchodných reťazcov s potravinami predstaviť orientáciu na zákazníka ako kľúčový prvok ich obchodného modelu v prípade maloobchodu s potravinami. Kategória EPC ADM Registrované v WOS Registrované v SCOPUS Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E24 00616-001, online
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 421.9 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1