Počet záznamov: 1
Vplyv umelej inteligencie na efektivitu bannerovej reklamy
Názov Vplyv umelej inteligencie na efektivitu bannerovej reklamy Súbežný názov The Impact of Artificial Intelligence on the Effectiveness of Banner Advertising Autorské údaje Simona Balaščáková, Lukáš Piatra Autor Balaščáková Simona EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Piatra Lukáš EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument MERKÚR 2024 : Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists : December 6, 2024, Bratislava, Slovak Republic. Pp. 115-123. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2024 / Hlavatý Ivan ; Benešová Dana ; Červenka Peter ; Čukanová Miroslava ; MERKÚR 2024 International Scientific Conference. ISBN 978-80-225-5216-5 Poznámky VEGA 1/0392/23 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá vlastníctvo duševné * inteligencia umelá * reklama * marketing * technológie nové * digitalizácia Anotácia S rozmachom digitálnych technológií a pokrokmi v oblasti umelej inteligencie (AI) prešla online reklama výraznými zmenami, najmä v oblasti bannerovej reklamy. AI priniesla nové možnosti v analýze správania používateľov, optimalizácii kampaní a cielení reklám na individuálnej úrovni. Tradičné metódy tvorby bannerových reklám, ktoré sa spoliehali na ľudskú kreativitu a manuálne riadenie kampaní, sú teraz vystavené výzvam zo strany pokročilých AI systémov, ktoré dokážu nielen automatizovať veľkú časť procesu, ale aj dynamicky prispôsobovať reklamy v reálnom čase podľa aktuálnych potrieb spotrebiteľov. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E24 00615-006, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 313.2 KB dostupné po prihlásení článok
Počet záznamov: 1