Počet záznamov: 1
Ciele a možnosti monitorovania udržateľného rozvoja na národnej úrovni v rámci vzdelávania a inklúzie
Názov Ciele a možnosti monitorovania udržateľného rozvoja na národnej úrovni v rámci vzdelávania a inklúzie Súbežný názov Objectives and Possibilities of Monitoring Sustainable Development at the National Level in the Framework of Education and Inclusion Autorské údaje Stanislava Deáková Autor Deáková Stanislava EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument Strengthening the Position of Institutionalized Sustainable Development and Inclusion by Supporting Agenda 2030 Research and Education and Inclusive Diversity Behavior : in Cooperation Circular Economy in the Context of Social Requirements and Market Constrains : Proceedings of Scientific Papers : KEGA 019EU-4/2022 : No. III. S. 47-54. - Brno : Masaryk University, 2024 / Foltínová Ľubica ; Suchánek Petr ; Velinov Emil. ISBN 978-80-280-0656-3 Poznámky KEGA 019EU-4/2022 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Heslá vzdelávanie inkluzívne * diverzita * ciele riadenia * rozvoj trvalo udržateľný * rovnosť sociálna * monitoring Anotácia Rozbor výskumu a vzdelávania, čo sa týka Rámca Agendy 2030 Organizácie Spojených národov so zameraním na postupy inkluzívnej rozmanitosti. Dôraz sa kladie na dôležitosť integrácie rozmanitosti vzdelávacích osnov a výskumných iniciatív na podporu sociálnej spravodlivosti a udržateľnosti rozvoja. Hlavnou témou je prevod Agendy OSN 2030 do cieľov národnej podoby a možnosti ich sledovania. Kategória EPC Vedecké práce v zahraničných recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E24 00619-005, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 389.9 KB dostupné po prihlásení článok
Počet záznamov: 1