Počet záznamov: 1
New Trends in Marketing Communication in Business Practice
Názov New Trends in Marketing Communication in Business Practice Preklad názvu Nové trendy v marketingovej komunikácii v podnikateľskej praxi Autorské údaje Viliam Murín, Vanda Lieskovská Autor Murin Viliam EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Spoluautori Lieskovská Vanda EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Zdrojový dokument Rozvytok ekonomiky ta biznes-administruvannja: naukovi tečiji ta riššenja : V mižnarodna naukovo-praktična konferencija : 11. lystopada 2024 r., m. Kyjiv. Pp. 295-297. - Kyiv : SE "Kyiv Aviation Institute", 2024 ; Development of Economy and Business Administration: Scientific Trends and Solutions International Scientific and Practical Conference Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Ukrajina Heslá komunikácia marketingová * podnikanie * inteligencia umelá * výhody konkurenčné * influencer marketing * udržateľnosť Anotácia Nové trendy v marketingovej komunikácii predstavujú pre podniky jedinečnú príležitosť a zároveň výzvu zaujať zákazníkov a prispôsobiť sa dynamicky sa meniacemu trhu. Kľúčom k úspechu je flexibilita a schopnosť rýchlo integrovať nové technológie a prístupy do praxe. Pre firmy je dôležité neustále sledovať aktuálne trendy a začleňovať ich do svojich stratégií, nielen efektívnejšie komunikovať so svojimi zákazníkmi, ale aj budovať si konkurenčnú výhodu v digitálnom veku. Kategória EPC Odborné práce v domácich nerecenzovaných zborníkoch (konferenčných aj nekonferečných) Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E24 00631-001, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 739.5 KB dostupné po prihlásení článok
Počet záznamov: 1