- New Trends in Marketing Communication in Business Practice
Počet záznamov: 1  

New Trends in Marketing Communication in Business Practice

  1. Názov New Trends in Marketing Communication in Business Practice
    Preklad názvuNové trendy v marketingovej komunikácii v podnikateľskej praxi
    Autorské údajeViliam Murín, Vanda Lieskovská
    Autor Murin Viliam EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Spoluautori Lieskovská Vanda EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Zdrojový dokumentRozvytok ekonomiky ta biznes-administruvannja: naukovi tečiji ta riššenja : V mižnarodna naukovo-praktična konferencija : 11. lystopada 2024 r., m. Kyjiv. Pp. 295-297. - Kyiv : SE "Kyiv Aviation Institute", 2024 ; Development of Economy and Business Administration: Scientific Trends and Solutions International Scientific and Practical Conference
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaUkrajina
    Heslá komunikácia marketingová * podnikanie * inteligencia umelá * výhody konkurenčné * influencer marketing * udržateľnosť
    AnotáciaNové trendy v marketingovej komunikácii predstavujú pre podniky jedinečnú príležitosť a zároveň výzvu zaujať zákazníkov a prispôsobiť sa dynamicky sa meniacemu trhu. Kľúčom k úspechu je flexibilita a schopnosť rýchlo integrovať nové technológie a prístupy do praxe. Pre firmy je dôležité neustále sledovať aktuálne trendy a začleňovať ich do svojich stratégií, nielen efektívnejšie komunikovať so svojimi zákazníkmi, ale aj budovať si konkurenčnú výhodu v digitálnom veku.
    Kategória EPCOdborné práce v domácich nerecenzovaných zborníkoch (konferenčných aj nekonferečných)
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE24 00631-001, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené739.5 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.