- Štatistické metódy ako nástroj na posilnenie konkurenčnej výhody znač…
Počet záznamov: 1  

Štatistické metódy ako nástroj na posilnenie konkurenčnej výhody značky

  1. Názov Štatistické metódy ako nástroj na posilnenie konkurenčnej výhody značky
    Autorské údajeSlávka Bocánová
    Autor Bocánová Slávka EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Zdrojový dokument Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód XXVII. (2024) : recenzovaný zborník príspevkov z 27. medzinárodnej vedeckej konferencie : 11. - 13. 12. 2024 , Košice, Slovenská republika. S. 5-11. - Košice : KKM PHF, 2024 / Mitrová Miriam ; Jakub Vincent ; Spišák Emil ; Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód XXVII. (2024) Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-225-5212-7
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá budovanie značky * značky * metódy štatistické
    AnotáciaBudovanie značky predstavuje strategický proces, ktorý prekračuje povrchové aspekty a zahŕňa základné hodnoty a atribúty, na ktorých je značka postavená. Tento článok skúma význam značky ako nehmotného aktíva, ktoré ovplyvňuje faktory, ako sú finančná podpora, sponzoring a celková udržateľnosť projektov. Moderné prístupy k brandingu využívajú štatistické metódy na analýzu údajov o spotrebiteľskom správaní, spokojnosti a preferenciách, čím podporujú strategické rozhodovanie podnikov. Článok detailne rozoberá deskriptívne a inferenčné štatistické metódy, ako je regresná analýza, modelovanie štrukturálnych rovníc a testy významnosti, ktoré prispievajú k hodnoteniu efektívnosti marketingových kampaní a optimalizácii brandingových stratégií. Zároveň zdôrazňuje úlohu umelej inteligencie a strojového učenia pri rozširovaní možností analýzy veľkých dát. Výsledky ukazujú, že efektívne využívanie štatistických metód môže značne zvýšiť hodnotu značky, podporiť diferenciáciu na trhu a posilniť lojalitu zákazníkov. Tento prístup predstavuje významný nástroj pre podniky v konkurenčnom prostredí.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE24 00629-002, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.