Počet záznamov: 1
Udržateľnosť
Názov Udržateľnosť : ako vybudovať značku v čase klimatickej zmeny Autorské údaje Katarína Chomová, recenzenti: Ľubica Knošková, Barbora Čapková Autor Chomová Katarína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Ďalší autori Knošková Ľubica (Recenzent) Čapková Barbora (Recenzent) Vydavateľské údaje Bratislava : GRADA , 2024. - [317 s.] [20 AH] Vydanie 1. vydanie ISBN 978-80-8090-900-0 (pdf) Druh dokumentu učebnice Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá udržateľnosť * zmeny klimatické * budovanie značky * marketing * produkty environmentálne * inovácie environmentálne * dizajn * technológie nové * meranie výkonnosti * komunikácia marketingová * spolupráca podnikov * greenwashing Kategória EPC Vysokoškolské učebnice vydané v domácich vydavateľstvách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E24 00640-001, kópia titul. strany
kniha
Počet záznamov: 1