Počet záznamov: 1  

Udržateľnosť

  1. Názov Udržateľnosť : ako vybudovať značku v čase klimatickej zmeny
    Autorské údajeKatarína Chomová, recenzenti: Ľubica Knošková, Barbora Čapková
    Autor Chomová Katarína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Ďalší autori Knošková Ľubica (Recenzent)
    Čapková Barbora (Recenzent)
    Vydavateľské údajeBratislava : GRADA , 2024. - [317 s.] [20 AH]
    Vydanie1. vydanie
    ISBN978-80-8090-900-0 (pdf)
    Druh dokumentuučebnice
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá udržateľnosť * zmeny klimatické * budovanie značky * marketing * produkty environmentálne * inovácie environmentálne * dizajn * technológie nové * meranie výkonnosti * komunikácia marketingová * spolupráca podnikov * greenwashing
    Kategória EPCVysokoškolské učebnice vydané v domácich vydavateľstvách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE24 00640-001, kópia titul. strany


Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.