Počet záznamov: 1
Vznik a uplatnenie hudobného marketingu
Názov Vznik a uplatnenie hudobného marketingu Súbežný názov The Origin and Application of Music Marketing Autorské údaje Vanda Lieskovská Autor Lieskovská Vanda EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Zdrojový dokument Podniková revue : vedecký časopis Podnikovohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave so sídlom v Košiciach. Roč. 23, č. 2 (2024), s. 7-14. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach, 2024. ISSN 1335-9746 Poznámky APVV-23-0244 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá marketing senzorický * hudba * spotrebitelia * reklama * médiá sociálne * digitalizácia * platformy digitálne * výhody konkurenčné Anotácia História a súčasnosť hudobného marketingu. Hudobný marketing ako súčasť zmyslového marketingu. Hudba v reklame a marketingu. Hudba a jej vplyv na emócie a správanie zákazníkov. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E24 00644-004, kópia plného textu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2024: 2
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 389.8 KB dostupné po prihlásení článok
Počet záznamov: 1