- Vznik a uplatnenie hudobného marketingu
Počet záznamov: 1  

Vznik a uplatnenie hudobného marketingu

  1. Názov Vznik a uplatnenie hudobného marketingu
    Súbežný názovThe Origin and Application of Music Marketing
    Autorské údajeVanda Lieskovská
    Autor Lieskovská Vanda EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Zdrojový dokument Podniková revue : vedecký časopis Podnikovohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave so sídlom v Košiciach. Roč. 23, č. 2 (2024), s. 7-14. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach, 2024. ISSN 1335-9746
    PoznámkyAPVV-23-0244
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá marketing senzorický * hudba * spotrebitelia * reklama * médiá sociálne * digitalizácia * platformy digitálne * výhody konkurenčné
    AnotáciaHistória a súčasnosť hudobného marketingu. Hudobný marketing ako súčasť zmyslového marketingu. Hudba v reklame a marketingu. Hudba a jej vplyv na emócie a správanie zákazníkov.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE24 00644-004, kópia plného textu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2024: 2

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené389.8 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.