- The Business Model of a Retailer Based on the Consumer-Centric Approa…
Počet záznamov: 1  

The Business Model of a Retailer Based on the Consumer-Centric Approach in Building the Value of a Loyalty Programme on the Food Market

  1. Názov The Business Model of a Retailer Based on the Consumer-Centric Approach in Building the Value of a Loyalty Programme on the Food Market
    Preklad názvuObchodný model maloobchodníka založený na spotrebiteľsky orientovanom prístupe pri budovaní hodnoty vernostného programu na trhu s potravinami
    Autorské údajePavol Kita, Marián Čvirik, Grzegorz Maciejewski
    Autor Kita Pavol
    Spoluautori Čvirik Marián EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Maciejewski Grzegorz
    Zdrojový dokument Forum Scientiae Oeconomia. Vol. 12, no. 4 (2024), pp. 47-65. - Dąbrowa Górnicza : Wydawnictwo Naukowe Akademii WSB. ISSN 2353-4435
    DOI 10.23762/FSO_VOL12_NO4_3
    PoznámkyVEGA 1/0012 /22. - Registrovaný: Scopus
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaPoľsko
    Heslá obchod * digitalizácia * spotrebitelia * programy vernostné
    AnotáciaCieľom článku je predstaviť dôležitosť vernostného programu (LP) vzhľadom na jeho úlohu pri kultivácii vzťahu medzi maloobchodníkom a dodávateľom s cieľom vytvárať výnimočnú hodnotu pre obchodný model maloobchodníka na trhu s potravinami, ktorý potom prináša. koncovému zákazníkovi vo svojej ponuke. Štúdia predstavuje prieskum medzi 251 manažérmi predajní potravín, ktorí hodnotili, ako vnímajú LP svojich zákazníkov.
    Kategória EPCADM
    Registrované vSCOPUS
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE24 00646-001, online

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF782.4 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.