Počet záznamov: 1
The Business Model of a Retailer Based on the Consumer-Centric Approach in Building the Value of a Loyalty Programme on the Food Market
Názov The Business Model of a Retailer Based on the Consumer-Centric Approach in Building the Value of a Loyalty Programme on the Food Market Preklad názvu Obchodný model maloobchodníka založený na spotrebiteľsky orientovanom prístupe pri budovaní hodnoty vernostného programu na trhu s potravinami Autorské údaje Pavol Kita, Marián Čvirik, Grzegorz Maciejewski Autor Kita Pavol Spoluautori Čvirik Marián EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Maciejewski Grzegorz Zdrojový dokument Forum Scientiae Oeconomia. Vol. 12, no. 4 (2024), pp. 47-65. - Dąbrowa Górnicza : Wydawnictwo Naukowe Akademii WSB. ISSN 2353-4435 DOI 10.23762/FSO_VOL12_NO4_3 Poznámky VEGA 1/0012 /22. - Registrovaný: Scopus Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Poľsko Heslá obchod * digitalizácia * spotrebitelia * programy vernostné Anotácia Cieľom článku je predstaviť dôležitosť vernostného programu (LP) vzhľadom na jeho úlohu pri kultivácii vzťahu medzi maloobchodníkom a dodávateľom s cieľom vytvárať výnimočnú hodnotu pre obchodný model maloobchodníka na trhu s potravinami, ktorý potom prináša. koncovému zákazníkovi vo svojej ponuke. Štúdia predstavuje prieskum medzi 251 manažérmi predajní potravín, ktorí hodnotili, ako vnímajú LP svojich zákazníkov. Kategória EPC ADM Registrované v SCOPUS Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E24 00646-001, online
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 782.4 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1