- Neuromarketing and the Impact of Influencers on Consumer Decision-Mak…
Počet záznamov: 1  

Neuromarketing and the Impact of Influencers on Consumer Decision-Making Processes

  1. Názov Neuromarketing and the Impact of Influencers on Consumer Decision-Making Processes
    Preklad názvuNeuromarketing a vplyv influencerov na rozhodovacie procesy spotrebiteľov
    Autorské údajeSimona Burzová
    Autor Burzová Simona EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Consumer Neuroscience - Innovative Approach to Optimizing Sustainable Business and Marketing Performance Based on Modern Intelligent Systems : Proceedings of the Scientific Project VEGA 1/0354/22. Pp. 5-15. - Bratislava : Publishing House EKONOM, 2024 / Hanuláková Eva ; Cierniak-Emerych Anna ; Karlíček Miroslav ; Goldenberg Zoltán ; Vančová Aneta. ISBN 978-80-225-5183-0
    PoznámkyVEGA 1/0354/22
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá neuromarketing * médiá sociálne * spotrebitelia * správanie spotrebiteľa
    AnotáciaIntegrácia neurovedy do výskumu spotrebiteľského správania nabrala v posledných rokoch pozoruhodnú dynamiku. Spotrebiteľská neuroveda poskytuje cenné poznatky o kognitívnych a emocionálnych faktoroch ovplyvňujúcich rozhodovanie a pomáha objasniť, ako spotrebitelia spracúvajú informácie a rozhodujú sa. Tento interdisciplinárny prístup ponúka hlbšie pochopenie spotrebiteľského správania, ktoré je kľúčové pre zlepšenie marketingových stratégií a lepšie predpovedanie nákupných rozhodnutí. Cieľom tohto článku je preskúmať, ako môžu techniky neuromarketingu odhaliť emocionálne a kognitívne reakcie spotrebiteľov na interakcie s influencermi. Predovšetkým systematizujeme dôležité zistenia v dvoch tematických oblastiach, a to neuromarketing a influencer marketing, obe súvisiace so spotrebiteľským správaním, a následne sa pokúsime tieto dve oblasti prepojiť. Dokument tiež identifikuje potenciál neurovedy pri optimalizácii marketingových stratégií, čím prispieva k hlbšiemu pochopeniu spotrebiteľského správania v digitálnej ére.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE24 00667-002, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené257.1 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.