- Suggestion of Gender on Musicality and Emotions in the Context of Aud…
Počet záznamov: 1  

Suggestion of Gender on Musicality and Emotions in the Context of Audio Marketing Perceptions of Music Consumers As a Basis for Decision-Making in Terms of Strategic Marketing Management

  1. Názov Suggestion of Gender on Musicality and Emotions in the Context of Audio Marketing Perceptions of Music Consumers As a Basis for Decision-Making in Terms of Strategic Marketing Management
    Autorské údajeMarián Čvirik, Ema Ruppertová, Zuzana Francová
    Autor Čvirik Marián EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Ruppertová Ema
    Francová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Consumer Neuroscience - Innovative Approach to Optimizing Sustainable Business and Marketing Performance Based on Modern Intelligent Systems : Proceedings of the Scientific Project VEGA 1/0354/22. Pp. 16-30. - Bratislava : Publishing House EKONOM, 2024 / Hanuláková Eva ; Cierniak-Emerych Anna ; Karlíček Miroslav ; Goldenberg Zoltán ; Vančová Aneta. ISBN 978-80-225-5183-0
    PoznámkyVEGA 1/0354/22
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá marketing * audio marketing * emócie * psychológia
    AnotáciaPríspevok sa zaoberá problematikou audio marketingu z pohľadu vnímania muzikálnosti a emocionálneho aspektu, s dôrazom na identifikáciu možných rozdielov v rámci pohlavia. Znalosť zákazníkov, ich vnímanie a postoje sú základom pre strategické rozhodovanie marketingového manažmentu. Cieľom predkladaného článku je skúmať vplyv pohlavia na muzikálnosť a emócie v kontexte audio marketingového vnímania konzumentov hudby ako základ pre rozhodovanie v zmysle strategického marketingového manažmentu. Príspevok vychádza z primárneho výskumu realizovaného na základe dopytovania. Výsledky poukazujú na možné rozdiely vo vnímaní vybraných prvkov audio marketingu v kontexte pohlavia. Výsledky je možné použiť ako základ pre tvorbu stratégií, ako aj marketingovej komunikácie a podpory predaja pomocou zvukovej stimulácie.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE24 00667-003, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené329.8 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.