Počet záznamov: 1
Effective Deep Learning Requires a "Balance" between Need for Cognition, Flow Experience, and Positive Academic Emotions
Názov Effective Deep Learning Requires a "Balance" between Need for Cognition, Flow Experience, and Positive Academic Emotions Preklad názvu Efektívne hlboké učenie si vyžaduje "rovnováhu" medzi potrebou poznania, zážitkom Flow a pozitívnymi akademickými emóciami Autorské údaje Xiao Qianguo ... [et al.] Autor Qianguo Xiao Zdrojový dokument Studia Psychologica : An International Journal for Research and Theory in Psychology. Vol. 66, no. 4 (2024), s. 237-252. - Bratislava : Institute of Experimental Psychology, 2024. ISSN 0039-3320 DOI https://doi.org/10.31577/sp.2024.04.903 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá psychológia aplikovaná * vedy kognitívne * teória poznania * kreativita * motivácia * emócie * vzdelávanie Anotácia Hlboké učenie kladie dôraz na rozvoj myslenia vyššieho rádu, kritickosti a kreativity. Má vyššie požiadavky na kognitívnu motiváciu a pozitívne akademické emočné investície, ale nadmerné fyziologické a emocionálne vzrušenie môže znížiť efektivitu učenia. Preto sa zdá, že hlboké učenie si vyžaduje optimálne, vyvážené zapojenie mysle a tela do stavu zážitku. Empirický výskum interakcie medzi pozitívnymi akademickými emóciami, zážitkom a hlbokým učením však chýba. Na tento účel bolo prijatých 503 vysokoškolákov a študentov vyšších ročníkov stredných škôl, aby sa pomocou sebahodnotiacich škál preskúmali vzájomné vzťahy medzi stratégiami hlbokého učenia, zážitkom a pozitívnymi akademickými emóciami. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2024: 4
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 665.4 KB dostupné po prihlásení článok
Počet záznamov: 1