Počet záznamov: 1
Integration of Neuroscience in Education
Názov Integration of Neuroscience in Education Preklad názvu Integrácia neurovedy do vzdelávania Autorské údaje Eva Hanuláková, Peter Červenka Autor Hanuláková Eva EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Červenka Peter EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Consumer Neuroscience - Innovative Approach to Optimizing Sustainable Business and Marketing Performance Based on Modern Intelligent Systems : Proceedings of the Scientific Project VEGA 1/0354/22. Pp. 42-53. - Bratislava : Publishing House EKONOM, 2024 / Hanuláková Eva ; Cierniak-Emerych Anna ; Karlíček Miroslav ; Goldenberg Zoltán ; Vančová Aneta. ISBN 978-80-225-5183-0 Poznámky VEGA 1/0354/22 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá neuroveda * neuromarketing * vzdelávanie elektronické Anotácia Integrácia neurovedy a neuromarketingu do vzdelávania ponúka inovatívny pohľad na samotný proces vzdelávania a zároveň otvára firmám nové možnosti vo vzdelávaní zamestnancov s cielenejšou personalizáciou toku informácií a predikciou ich možného profesionálneho rastu. Príspevok skúma vplyv neurovedeckých princípov na oblasť vzdelávania a poskytuje pohľad na využitie neuromarketingových nástrojov vo vzdelávacom procese. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E24 00667-005, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 282.6 KB dostupné po prihlásení článok
Počet záznamov: 1