Počet záznamov: 1
Model of Immersive Educational Instruments of Behavioral Analysis and Management in Distributed Educational Teams
Názov Model of Immersive Educational Instruments of Behavioral Analysis and Management in Distributed Educational Teams Preklad názvu Model imerzívnych vzdelávacích nástrojov behaviorálnej analýzy a manažmentu v distribuovaných vzdelávacích tímoch Autor Volk Iurii Spoluautori Artiukhov Artem EUBOBFVIO - Výskumný inštitút obchodu a udržateľného podnikania Artiukhova Nadiia EUBOBFVIO - Výskumný inštitút obchodu a udržateľného podnikania Dluhopolskyi Oleksandr Dluhopolska Tetiana Kuznyetsova Anzhela Zdrojový dokument 14th International Conference on Advanced Computer Information Technologies, ACIT 2024. Pp. 848-853. - New York, USA : Institute of Electrical and Electronics Engineers - IEEE, 2024 ; Proceedings - International Conference on Advanced Computer Information Technologies, ACIT International Conference. ISBN 979-8-3503-5003-6. ISSN 2770-5218 DOI 10.1109/ACIT62333.2024.10712486 Poznámky Registrovaný: Scopus Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Spojené štáty Heslá behaviorizmus * experimenty * analýzy * biometrika * vzdelávanie * univerzity * študenti * inovácia Anotácia Pokus o modelovanie procesu komplexnej behaviorálnej analýzy imerzívnych vzdelávacích nástrojov s cieľom vyvinúť jasnú metódu ich klasifikácie a aplikačné pokyny. Aké prvky imerzívneho vzdelávacieho nástroja sú spojené s najvyššou mierou zapojenia študentov do vzdelávania? Kľúčové ciele štúdie zahŕňajú vývoj modelu implementácie imerzívnych vzdelávacích nástrojov do konvenčného vzdelávacieho systému a diskusiu spolu s analýzou orientovanou na distribuované vzdelávacie prostredia. Autori vyvinuli komplexný dizajn štúdie umožňujúci vykonať behaviorálne experimenty s reakciou na podnety, ktoré predstavujú základné prvky imerzívnych vzdelávacích nástrojov. Prezentácia návrhu multimodálneho behaviorálneho experimentu vrátane eye-tracking (zaznamenávanie pohybu očí), analýzy výrazov tváre a analýzy biometrických údajov. Výsledky štúdie sú zaujímavé pre širokú škálu vzdelávacích inštitúcií, ktoré využívajú inovatívne vzdelávacie techniky vo svojej praxi. Kategória EPC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Registrované v SCOPUS Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E24 00669-001, online
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 2.9 MB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1