- Customer Predictive Analytics in Marketing Using Artificial Intellige…
Počet záznamov: 1  

Customer Predictive Analytics in Marketing Using Artificial Intelligence

  1. Názov Customer Predictive Analytics in Marketing Using Artificial Intelligence
    Preklad názvuZákaznícka prediktívna analýza v marketingu s využitím umelej inteligencie
    Autorské údajeMilan Oreský
    Autor Oreský Milan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Consumer Neuroscience - Innovative Approach to Optimizing Sustainable Business and Marketing Performance Based on Modern Intelligent Systems : Proceedings of the Scientific Project VEGA 1/0354/22. Pp. 74-89. - Bratislava : Publishing House EKONOM, 2024 / Hanuláková Eva ; Cierniak-Emerych Anna ; Karlíček Miroslav ; Goldenberg Zoltán ; Vančová Aneta. ISBN 978-80-225-5183-0
    PoznámkyVEGA 1/0354/22
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá inteligencia umelá * marketing * obchod * zákazníci
    AnotáciaVo flexibilnom a meniacom sa prostredí moderného marketingu sa progresívna obchodná analytika javí ako kritický nástroj na zlepšenie strategického rozhodovania a získanie konkurenčnej výhody. Tento článok skúma trendy a aplikácie pokročilých analytických techník v oblasti marketingu, pričom kladie dôraz na integráciu veľkých dát, strojového učenia a prediktívneho modelovania. Využitím týchto technológií môžu spoločnosti odhaliť hlboké poznatky o správaní spotrebiteľov, optimalizovať marketingové kampane a prispôsobiť skúsenosti zákazníkov. Štúdia poukazuje na kľúčové trendy, ako je posun od popisnej k normatívnej analytike, dôležitosť spracovania údajov v reálnom čase a úloha umelej inteligencie pri automatizácii a zdokonaľovaní marketingových stratégií. Zameraním sa na využitie AI v marketingovej segmentácii pri výbere cieľových trhov a zákazníkov prezentujeme aktuálne reálne možnosti využitia AI a jej integráciu do dynamického procesu využitia v cielenom marketingu, ktorý pomocou AI predstavuje aj marketing vytvorené zákazníkmi. Zistenia podčiarkujú, že je potrebné, aby organizácie prijali pokrokový prístup k analytike a podporili kultúru rozhodovania založeného na údajoch, aby si udržali náskok na čoraz konkurenčnejšom trhu.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE24 00667-007, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené351.1 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.