Počet záznamov: 1
Customer Predictive Analytics in Marketing Using Artificial Intelligence
Názov Customer Predictive Analytics in Marketing Using Artificial Intelligence Preklad názvu Zákaznícka prediktívna analýza v marketingu s využitím umelej inteligencie Autorské údaje Milan Oreský Autor Oreský Milan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Consumer Neuroscience - Innovative Approach to Optimizing Sustainable Business and Marketing Performance Based on Modern Intelligent Systems : Proceedings of the Scientific Project VEGA 1/0354/22. Pp. 74-89. - Bratislava : Publishing House EKONOM, 2024 / Hanuláková Eva ; Cierniak-Emerych Anna ; Karlíček Miroslav ; Goldenberg Zoltán ; Vančová Aneta. ISBN 978-80-225-5183-0 Poznámky VEGA 1/0354/22 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá inteligencia umelá * marketing * obchod * zákazníci Anotácia Vo flexibilnom a meniacom sa prostredí moderného marketingu sa progresívna obchodná analytika javí ako kritický nástroj na zlepšenie strategického rozhodovania a získanie konkurenčnej výhody. Tento článok skúma trendy a aplikácie pokročilých analytických techník v oblasti marketingu, pričom kladie dôraz na integráciu veľkých dát, strojového učenia a prediktívneho modelovania. Využitím týchto technológií môžu spoločnosti odhaliť hlboké poznatky o správaní spotrebiteľov, optimalizovať marketingové kampane a prispôsobiť skúsenosti zákazníkov. Štúdia poukazuje na kľúčové trendy, ako je posun od popisnej k normatívnej analytike, dôležitosť spracovania údajov v reálnom čase a úloha umelej inteligencie pri automatizácii a zdokonaľovaní marketingových stratégií. Zameraním sa na využitie AI v marketingovej segmentácii pri výbere cieľových trhov a zákazníkov prezentujeme aktuálne reálne možnosti využitia AI a jej integráciu do dynamického procesu využitia v cielenom marketingu, ktorý pomocou AI predstavuje aj marketing vytvorené zákazníkmi. Zistenia podčiarkujú, že je potrebné, aby organizácie prijali pokrokový prístup k analytike a podporili kultúru rozhodovania založeného na údajoch, aby si udržali náskok na čoraz konkurenčnejšom trhu. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E24 00667-007, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 351.1 KB dostupné po prihlásení článok
Počet záznamov: 1