Počet záznamov: 1
Neuromarketing in the Segment of Luxury Brands
Title Neuromarketing in the Segment of Luxury Brands Translation Neuromarketing v segmente luxusných značiek Author info Monika Matušovičová Author Matušovičová Monika EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Consumer Neuroscience - Innovative Approach to Optimizing Sustainable Business and Marketing Performance Based on Modern Intelligent Systems : Proceedings of the Scientific Project VEGA 1/0354/22. Pp. 66-73. - Bratislava : Publishing House EKONOM, 2024 / Hanuláková Eva ; Cierniak-Emerych Anna ; Karlíček Miroslav ; Goldenberg Zoltán ; Vančová Aneta. ISBN 978-80-225-5183-0 Note VEGA 1/0354/22 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords neuromarketing * značky * zákazníci Annotation Nákupy luxusných produktov sa neuskutočňujú s vedomým účelom, ale pre taký, ktorý je hedonický. Spotrebitelia sa rozhodujú na základe emócií, ktoré nie sú vždy ochotní verejne zdieľať. Z tohto dôvodu sa neuromarketing javí ako ideálny nástroj na pochopenie spotrebiteľského správania a rozhodovania. Cieľom príspevku je predstaviť segmentačné prístupy a segmentačné modely zákazníkov luxusných značiek v kontexte neuromarketingu. Dbáme na identifikáciu zákazníkov luxusných značiek podľa výšky bohatstva, signalizáciu sociálneho a osobného postavenia. Aby bolo možné určiť hlavné princípy neuromarketingu, ktoré je možné zvážiť pri marketingu luxusných značiek, článok vykonáva kvalitatívnu obsahovú analýzu vedeckej literatúry. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E24 00667-009, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu PDF zabezpečené 492.8 KB available after login článok
Počet záznamov: 1