- Neuromarketing in the Segment of Luxury Brands
Počet záznamov: 1  

Neuromarketing in the Segment of Luxury Brands

  1. Názov Neuromarketing in the Segment of Luxury Brands
    Preklad názvuNeuromarketing v segmente luxusných značiek
    Autorské údajeMonika Matušovičová
    Autor Matušovičová Monika EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Consumer Neuroscience - Innovative Approach to Optimizing Sustainable Business and Marketing Performance Based on Modern Intelligent Systems : Proceedings of the Scientific Project VEGA 1/0354/22. Pp. 66-73. - Bratislava : Publishing House EKONOM, 2024 / Hanuláková Eva ; Cierniak-Emerych Anna ; Karlíček Miroslav ; Goldenberg Zoltán ; Vančová Aneta. ISBN 978-80-225-5183-0
    PoznámkyVEGA 1/0354/22
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá neuromarketing * značky * zákazníci
    AnotáciaNákupy luxusných produktov sa neuskutočňujú s vedomým účelom, ale pre taký, ktorý je hedonický. Spotrebitelia sa rozhodujú na základe emócií, ktoré nie sú vždy ochotní verejne zdieľať. Z tohto dôvodu sa neuromarketing javí ako ideálny nástroj na pochopenie spotrebiteľského správania a rozhodovania. Cieľom príspevku je predstaviť segmentačné prístupy a segmentačné modely zákazníkov luxusných značiek v kontexte neuromarketingu. Dbáme na identifikáciu zákazníkov luxusných značiek podľa výšky bohatstva, signalizáciu sociálneho a osobného postavenia. Aby bolo možné určiť hlavné princípy neuromarketingu, ktoré je možné zvážiť pri marketingu luxusných značiek, článok vykonáva kvalitatívnu obsahovú analýzu vedeckej literatúry.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE24 00667-009, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené492.8 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.