Počet záznamov: 1
Neuromarketing in the Segment of Luxury Brands
Názov Neuromarketing in the Segment of Luxury Brands Preklad názvu Neuromarketing v segmente luxusných značiek Autorské údaje Monika Matušovičová Autor Matušovičová Monika EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Consumer Neuroscience - Innovative Approach to Optimizing Sustainable Business and Marketing Performance Based on Modern Intelligent Systems : Proceedings of the Scientific Project VEGA 1/0354/22. Pp. 66-73. - Bratislava : Publishing House EKONOM, 2024 / Hanuláková Eva ; Cierniak-Emerych Anna ; Karlíček Miroslav ; Goldenberg Zoltán ; Vančová Aneta. ISBN 978-80-225-5183-0 Poznámky VEGA 1/0354/22 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá neuromarketing * značky * zákazníci Anotácia Nákupy luxusných produktov sa neuskutočňujú s vedomým účelom, ale pre taký, ktorý je hedonický. Spotrebitelia sa rozhodujú na základe emócií, ktoré nie sú vždy ochotní verejne zdieľať. Z tohto dôvodu sa neuromarketing javí ako ideálny nástroj na pochopenie spotrebiteľského správania a rozhodovania. Cieľom príspevku je predstaviť segmentačné prístupy a segmentačné modely zákazníkov luxusných značiek v kontexte neuromarketingu. Dbáme na identifikáciu zákazníkov luxusných značiek podľa výšky bohatstva, signalizáciu sociálneho a osobného postavenia. Aby bolo možné určiť hlavné princípy neuromarketingu, ktoré je možné zvážiť pri marketingu luxusných značiek, článok vykonáva kvalitatívnu obsahovú analýzu vedeckej literatúry. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E24 00667-009, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 492.8 KB dostupné po prihlásení článok
Počet záznamov: 1