Počet záznamov: 1
The Application of Eye-Tracking and GSR in Measuring Emotional Responses in Neuromarketing Research
Title The Application of Eye-Tracking and GSR in Measuring Emotional Responses in Neuromarketing Research Translation Aplikácia Eye-Tracking a GSR pri meraní emocionálnych odpovedí v neuromarketingovom výskume Author info Michael Šášky, Marek Kukura Author Šášky Michael EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Kukura Marek EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Consumer Neuroscience - Innovative Approach to Optimizing Sustainable Business and Marketing Performance Based on Modern Intelligent Systems : Proceedings of the Scientific Project VEGA 1/0354/22. Pp. 109-121. - Bratislava : Publishing House EKONOM, 2024 / Hanuláková Eva ; Cierniak-Emerych Anna ; Karlíček Miroslav ; Goldenberg Zoltán ; Vančová Aneta. ISBN 978-80-225-5183-0 Note VEGA 1/0354/22 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords neuromarketing * technológie nové * emócie Annotation Príspevok rozoberá vlastnosti a využitie zariadení používaných v neuromarketingovom výskume, ako aj ich súčasné aplikácie a potenciálne prepojenia vo výskume. Konkrétne sa zameriava na využitie zariadení Gazepoint a Shimmer GSR a eye-tracking zariadení na meranie emočných reakcií respondentov. Príspevok ponúka komplexný prehľad o jednotlivých použitiach týchto zariadení a poskytuje návod, ako ich možno použiť spoločne a prepojiť v neuromarketingovom výskume. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E24 00667-011, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu PDF zabezpečené 555.2 KB available after login článok
Počet záznamov: 1