Počet záznamov: 1
The Application of Eye-Tracking and GSR in Measuring Emotional Responses in Neuromarketing Research
Názov The Application of Eye-Tracking and GSR in Measuring Emotional Responses in Neuromarketing Research Preklad názvu Aplikácia Eye-Tracking a GSR pri meraní emocionálnych odpovedí v neuromarketingovom výskume Autorské údaje Michael Šášky, Marek Kukura Autor Šášky Michael EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Kukura Marek EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Consumer Neuroscience - Innovative Approach to Optimizing Sustainable Business and Marketing Performance Based on Modern Intelligent Systems : Proceedings of the Scientific Project VEGA 1/0354/22. Pp. 109-121. - Bratislava : Publishing House EKONOM, 2024 / Hanuláková Eva ; Cierniak-Emerych Anna ; Karlíček Miroslav ; Goldenberg Zoltán ; Vančová Aneta. ISBN 978-80-225-5183-0 Poznámky VEGA 1/0354/22 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá neuromarketing * technológie nové * emócie Anotácia Príspevok rozoberá vlastnosti a využitie zariadení používaných v neuromarketingovom výskume, ako aj ich súčasné aplikácie a potenciálne prepojenia vo výskume. Konkrétne sa zameriava na využitie zariadení Gazepoint a Shimmer GSR a eye-tracking zariadení na meranie emočných reakcií respondentov. Príspevok ponúka komplexný prehľad o jednotlivých použitiach týchto zariadení a poskytuje návod, ako ich možno použiť spoločne a prepojiť v neuromarketingovom výskume. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E24 00667-011, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 555.2 KB dostupné po prihlásení článok
Počet záznamov: 1