Počet záznamov: 1
Using Augmented Reality to Teach Digital Literacy Course to Primary School Children with Special Educational Needs
Názov Using Augmented Reality to Teach Digital Literacy Course to Primary School Children with Special Educational Needs Preklad názvu Využitie rozšírenej reality na výučbu kurzu digitálnej gramotnosti pre deti základných škôl so špeciálnymi vzdelávacími potrebami Autorské údaje Lyazzat Rakhimzhanova, Darazha Issabayeva, Jaroslav Kultan, Nazira Baimuldina, Zhanylsyn Issabayeva, Zhamila Aituganova Autor Rakhimzhanova Lyazzat Spoluautori Issabayeva Darazha Kultan Jaroslav EUBFHIKAI - Katedra aplikovanej informatiky FHI Baimuldina Nazira Issabayeva Zhanylsyn Aituganova Zhamila Zdrojový dokument European Journal of Educational Research. Vol. 14, no. 1 (2025), pp. 55-71. - Enschede : Eurasian Society of Educational Research. ISSN 2165-8714 DOI 10.12973/eu-jer.14.1.55 Poznámky Registrovaný: Scopus Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Holandsko Heslá digitalizácia * zručnosti digitálne * žiaci * vyučovanie * vzdelanie * technológie nové Anotácia Technológie rozšírenej reality môžu vytvárať jedinečné interaktívne vzdelávacie prostredia pre študentov so špeciálnymi vzdelávacími potrebami, ktoré obohacujú proces učenia a poskytujú okamžitú spätnú väzbu. Tento výskum analyzoval využitie rozšírenej reality pri výučbe kurzov digitálnej gramotnosti pre deti základných škôl so špeciálnymi vzdelávacími potrebami. Štúdia zahŕňala kvázi experiment s účastníkmi pomocou mobilnej aplikácie rozšírenej reality na posúdenie jej vplyvu na výsledky vzdelávania. Výsledky ukázali pozitívne účinky rozšírenej reality na výsledky žiakov. Kategória EPC ADM Registrované v SCOPUS Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E25 00003-001, online
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 1.2 MB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1