Počet záznamov: 1  

Procesy posudzovania a hodnotenia v kurikulárnej premene (1.)

  1. Názov Procesy posudzovania a hodnotenia v kurikulárnej premene (1.)
    Autorské údajeMartina Kosturková
    Autor Kosturková Martina
    Zdrojový dokument Manažment školy v praxi : [odborný mesačník]. Roč. 19, č. 7-8 (2024), s. 2-4. - Bratislava : Wolters Kluwer, 2024. ISSN 1336-9849
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá školstvo * vzdelávanie * metodika * motivácia * hodnotenie
    AnotáciaZabezpečiť úspech kurikulárnej premeny školstva znamená nastaviť relevantnú politiku posudzovania a hodnotenia. Jej cieľom je dodržiavať stanovené kritériá, udržiavať vysoké štandardy, zlepšovať vzdelávanie edukantov a prinášať výhody všetkým zúčastneným. Úspešná implementácia tejto politiky závisí od viacerých faktorov, a to hlavne od profesionálneho úsudku pedagógov na všetkých úrovniach, od ich schopnosti kooperovať, budovať prostredie dôvery a viesť edukantov k vlastnej zodpovednosti za svoje výkony a sebahodnotenie. Iba kompetentní profesionáli a kvalitné procesy hodnotenia dokážu zabezpečiť rastúci úspech.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2024: 7-8

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.