- Klienti mohou těžit z AI hlavně v podobě personalizace nabídek a služ…
Počet záznamov: 1  

Klienti mohou těžit z AI hlavně v podobě personalizace nabídek a služeb

  1. Názov Klienti mohou těžit z AI hlavně v podobě personalizace nabídek a služeb
    Zdrojový dokument Bankovnictví : odborný měsíčník pro profesionální finance. Roč. 31, č. 11 (2024), s. 26-27. - Praha : 4H production, 2024. ISSN 1212-4273
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá inteligencia umelá * bankovníctvo * banky * klienti * ochrana spotrebiteľa * služby bankové * efektívnosť * regulácia * podvody bankové * legislatíva * personalizácia * Európska únia
    AnotáciaUmelá inteligencia (AI) dnes nielenže zvyšuje efektivitu procesov, ale umožňuje aj hlbšiu personalizáciu ponúk pre klientov. Zároveň je potrebné upozorňovať na rastúce hrozby spojené s využitím AI pri podvodoch a sledovať vývoj európskej regulácie, napríklad v podobe AI Aktu. Okrem toho stále dochádza k ďalšiemu vývoju nových riešení v rôznych oblastiach. Ukážky využitia AI v konkrétnych prípadoch.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2024: 11

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.