Počet záznamov: 1
Klienti mohou těžit z AI hlavně v podobě personalizace nabídek a služeb
Názov Klienti mohou těžit z AI hlavně v podobě personalizace nabídek a služeb Zdrojový dokument Bankovnictví : odborný měsíčník pro profesionální finance. Roč. 31, č. 11 (2024), s. 26-27. - Praha : 4H production, 2024. ISSN 1212-4273 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Heslá inteligencia umelá * bankovníctvo * banky * klienti * ochrana spotrebiteľa * služby bankové * efektívnosť * regulácia * podvody bankové * legislatíva * personalizácia * Európska únia Anotácia Umelá inteligencia (AI) dnes nielenže zvyšuje efektivitu procesov, ale umožňuje aj hlbšiu personalizáciu ponúk pre klientov. Zároveň je potrebné upozorňovať na rastúce hrozby spojené s využitím AI pri podvodoch a sledovať vývoj európskej regulácie, napríklad v podobe AI Aktu. Okrem toho stále dochádza k ďalšiemu vývoju nových riešení v rôznych oblastiach. Ukážky využitia AI v konkrétnych prípadoch. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2024: 11
článok
Počet záznamov: 1